محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به بررسی عوامل ریزش ساختمان متروپل در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
المیادین در گزارشی انگیزه‌ها و پیامدهای اقتصادی، سیاسی و نظامی وقوع کودتاهای پیاپی در کشورهای غرب و مرکز آفریقا، به ویژه آخرین مورد آن یعنی کودتا در نیجر را مورد بررسی قرار داد.
ریزش مو علت‌های مختلفی دارد؛ از ژنتیک گرفته تا استرس. بنابراین باید برای تقویت موها همه عوامل وابسته را بررسی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
ریزش مو علت‌های مختلفی دارد؛ از ژنتیک گرفته تا استرس؛ بنابراین باید برای تقویت مو‌ها همه عوامل وابسته را بررسی کرد.
مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با عوامل ۶ فدراسیون ورزشی، شرایط مدال آوری این رشته ها در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو چین را بررسی کردند.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
نمایندگان گرجستان در جریان بررسی لایحه عوامل خارجی در پارلمان این کشور با یکدیگر درگیر شدند. ویدئویی را که از این اتفاق منتشر شده است، مشاهده می‌کنید.
عضو پیوسته فرهنگستان علوم با بررسی عوامل تغییر اقلیم گفت: دو عامل «جمعیت فزاینده دنیا» و «الگوی مصرف مسرفانه» به عنوان عوامل اصلی فشار به زمین مطرح است.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورات ویژه به وزاری کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
محققان کشور عوامل تومورزایی سرطان پانکراس را در مردان بررسی کردند و تحقیقات آنها نشان داد بیان متفاوت ژن در بیماران مبتلا به این نوع سرطان متفاوت است.
مجتبی قهرمانی تأکید کرد: پرونده این افراد در خصوص ارتباط با سرویس‌های معاند و جاسوسی همچنان مفتوح است و اتهامات آن‌ها در دست بررسی است که احکام آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
زمانی که عوامل انتظامی داخل موتور تریلر را بررسی می‌کردند متوجه لوله‌های بخاری خودرو شدند که برآمدگی خاصی داشت. با بیرون کشیدن لوله‌های درون موتور، مشخص شد که راننده تریلر حتی از طریق لوله‌های بخاری هم «تریاک کشی» می‌کند تا آن‌ها را به شهر‌های دیگر کشور انتقال دهد.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.
بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
سران قوا بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه‌ها و هم‌نوایی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.
در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گرفت.
در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گرفت.
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش همه گزینه ها برای شناسایی عوامل حمله به خطوط اصلی انتقال گاز روسیه به اروپا را بررسب خواهد کرد.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ