علیرضا خدادادی در تمرین روز گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.
ساسان انصاری و کمال کامیابی‌نیا در یک بازی دوستانه باهم برخورد کردند.
مربیان و بازیکنان دو تیم ایران و ژاپن در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه برخورد بسیار محترمامه‌ای با یکدیگر داشتند.
درست در فاصله اندکی پس از تصویب این طرح جنجالی علیه ایران، نماینده اوکراین در مسابقات جهانی پرس سینه هم حاضر به دست‌دادن با رقیب ایرانی‌اش نمی‌شود تا مشخص شود چه اندازه چنین موضوعات سیاسی‌ای در زندگی روزمره اوکراینی‌ها ریشه دوانیده است. مسئله، اما اینجاست که آیا روح ورزش اجازه چنین برخوردی را می‌دهد؟ پاسخ به این سؤال بسیار روشن و یک «نه» کامل است، ولی تعدادی هم‌زمان با یادآوری ماجرای مسابقه‌ندادن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی می‌گویند ورزشکار ایرانی نباید از چنین رفتاری شگفت‌زده شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: ممکن است بعضی جا‌ها دوربینی داشته باشند، ولی اینکه بتوانند کامل پوشش دهند و برخورد کنند موفق نخواهند شد. بعید است این روش جواب بدهد. کلیت قضیه این است که کار فرهنگ را با بگیر و ببند نمی‌شود حل کرد؛ باور را نمی‌توان با دستور درست کرد.
اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جا‌های دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود؛ بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.
رئیس جمهور فرانسه مدعی است که با درخواست‌ها از اوکراین برای کشاندن جنگ به خاک روسیه و تحمیل «شکستی کامل» به مسکو، موافق نبوده و از این درخواست‌ها حمایت نمی‌کند!
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: عفو گسترده از سوی مقام معظم رهبری نشان داد که نظام در کمال اقتدار با رأفت اسلامی با امور برخورد می کند.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان، گفت: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، برخورد شود.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچ گونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچگونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچگونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت
لحظات اولیه برخورد موشک‌های سپاه در حمله به گروه تروریستی حزب دمکرات هنگام مصاحبه زنده با کمال کریمی عضو ارشد گروه تروریستی حدکا را مشاهده می‌کنید.
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: روالی که اقایان دارند و این نوع برخورد با مردم و این یک جانبه نگری نسبت به همه چیز و نادیده گرفتن کامل طرف مقابل، نتیجه را نشان آنها داده است و من نگران هستم.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اقدام انجام شده در قبال این فرد مبتلا به اتیسم را عملی شنیع، ظالمانه و ناجوانمردانه توصیف کرد و گفت که حتما پلیس با این اقدام و عاملان آن برخورد خواهد کرد. تحقیقات در این زمینه از سوی ماموران پلیس در حال انجام است تا ابعاد و زوایای نامشخص موضوع به طور کامل معلوم شود.
لحظات پرتاب و برخورد دقیق موشک الماس از پهپاد کمان-۱۲ نهاجا، برخورد دقیق پهپاد‌های انتحاری آرش به هدف و بمب‌های ۵۰۰ پوندی کرار را در ادامه مشاهده می‌کنید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: پرداختن به مسائل اجتماعی مستلزم یک حرکت و اقدام جمعی توسط ملت و تشکل‌های مردم نهاد است. کما اینکه درباره مواردی نظیر گشت ارشاد این نکته مطرح است که این گشت به تنهایی نمی‌تواند کاری را صورت بدهد چه بسا گشت ارشاد به دلیل نوع برخورد نتیجه تخریبی هم، داشته باشد و نه تنها نمی‌تواند مسئله را حل کند، بلکه شاید مسئله بیشتر تخریب شود. لذا باید در رابطه با حجاب، عزم ملی وجود داشته باشد که از این طریق، بخشی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.
صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین سمپوزیوم توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و ارزش آفرین صنعت مس با حضور مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع مس ایران در زمان جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد.
کارآفرینی، یک سرمایه اجتماعی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ