صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچگونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
رئیس مرکز اطلاعات مالی درمورد اینکه ایرادی که به ایران گرفته می‌شود وجود قوانین ملی برای مبارزه به پولشویی است درحالی که قوانین باید بین‌المللی باشد، اظهار کرد: هر ایرادی می‌گیرند برای خودشان می‌گیرند، حذف ایران از FATA سیاسی است نه فنی. ما معتقدیم در اجرای استاندارد‌ها مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اقدامات خوبی انجام دادیم. ما شیوه‌های خود را داریم.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و ضبط ۴۰۰ تلویزیون قاچاق در اسلامشهر خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شد.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از تماس ۳۹۱ هزار و ۴۰۰ نفر با خط ملی اعتیاد در سال گذشته خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت ۲۰ روز از آغاز طرح نوروزی سفر کردند.
از ۴۰۰ دانش آموز دختری که پیش از ظهر امروز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی اردبیل بستری شدند، ۳۰۲ نفر مرخص شده اند.
عضو کمیسیون بهداشت درخصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده می‌گوید: «تا ۸ اسفند مسمومیت خفیف ۷۹۹ دانش‌آموز در قم گزارش شده است، درباره بروجرد هم چیزی‌که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا نهم اسفند نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مسمومیت خفیف داشتند.»
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
اصفهان-رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۴۰۰نفر در هیئت‌های ممیزه رتبه بندی در سراسر استان فعالیت می‌کنند و بزودی رتبه‌های نهایی معلمان مشخص می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲،عوارض خروج از کشور برای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
مقامات برزیل اعلام کردند که بیش از ۴۰۰ نفر در شورش های اخیر این کشور بازداشت شدند.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد، گفت: شرایط برای بازگشت این افراد به تحصیل مهیا شده است.
القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ‌جریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های دیگر محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
القاصی گفت:درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران،۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفربه مجازات‌های حبس تا ۲ سال محکوم شدند
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در اغتشاشات اخیر حدود ۷۰۰ نفر دستگیر شدند که با نگاهی که در قوه قضائیه وجو داشت ۴۰۰ نفر در همان روز اول آزاد شدند و این افراد در ادامه اغتشاشات هم حضور نداشتند.
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچگونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت
دادستان تهران پس از بازدید از زندان تهران بزرگ و اوین از آزاد شدن ۴۰۰ نفر از زندانی‌های اغتشاشات اخیر که متنبه شده بودند، خبر داد.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: تا به امروز دو میلیون و سیصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر نیازمند تزریق دُز یادآور هستند.
مسئول قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه گفت: ۴۰۰ نفر از طلاب ایرانی و غیرایرانی برای ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و تبلیغی و آموزشی پزشکی و دندانپزشکی به منطقه بند پی شرقی اعزام شدند.
رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران با گلایه از عدم حمایت مسئولان، مشکلات مالی را اصلی‌ترین مشکل خود برای بازی‌های آسیایی می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ