سخنگوی قوه قضاییه درباره رسیدگی به پرونده شهید سلیمانی گفت: برای ۹۶ تن از متهمان امریکایی ابلاغیه‌هایی به نشانی‌ها ارسال شده است. همچنین کشور‌هایی دیگر همچون المان و انگلیس هم در این قضیه متهم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
در تیرماه امسال بخش‌نامه‌هایی از سوی «اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری» و «اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» به همه شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران ابلاغ شده که امکان احداث ساختمان‌های هفت طبقه (شش طبقه روی همکف) را در معابر هشت متری مجاز می‌داند.
ماموریت آتی اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به فضا تا اواخر ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی به تاخیر افتاده است.در این ماموریت ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در سال گذشته هزار و ۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین از سوی اشخاص حقیقی به قوه قضائیه واصل شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن بر استمرار جنگ است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: ارسال مهمات خوشه‌ای به‌اوکراین، تاثیری بر روند عملیات ویژه ندارد؛ آمریکا شریک جرم کی‌یف است.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
نمره مصاحبه ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی براساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال می‌گردد، صورت خواهد گرفت و دانشگاه‌ها برای تمامی افراد معرفی شده که در مصاحبه شرکت کرده اند، نمر‌های مطابق با شیوه نامه مذکور تعیین و برای گزینش نهایی به این سازمان ارسال می‌کنند.
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از دعوت دو عضو تیم گل‌گهر به کمیته انضباطی برای ارسال دفاعیات خبر داد.
رئیس سازمام برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را براساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: جداول ابلاغی و تبصره‌ها مصوبه مجلس است که به تایید شورای نگهبان رسیده و به دولت ابلاغ شده است پس نگویید مصوبه مجلس نیست و این از انصاف به دور است. امسال اولین سالی بود که مجلس با همه مشکلات جداول را بررسی و تصویب کرد.
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان سال گذشته در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید، اما اجرای آن با گذشت چندین ماه با وقفه مواجه بود تا اینکه حالا در آستانه ورود به نیم سال دوم و سرد سال، ابلاغیه آن به ۹ بانک ارسال شده است.
بورس کالا ابلاغیه شرایط خرید خودرو را به کارگزاران ارسال کرد که براساس آن هر کد بورسی فقط امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد.
در شرایطی که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از اوایل خردادماه امسال ابلاغ شده، بنا به گفته برخی متقاضیان در نقاط مختلف کشور، برخی بانک‌ها به بهانه نداشتن ابلاغیه و بخشنامه از پرداخت این وام خودداری می‌کنند. برخی مستاجران هم می‌گویند که بانک به آنها گفته کپی سند خانه یا خودرو متعلق به خود را بیاورید تا بدانیم توانایی پرداخت وام اجاره را دارید.
حمید حسینی گفت: تخفیفی که وزارت نفت برای خوراک پالایشی ها در نظر گرفته ثابت و با افزایش قیمت نفت حاشیه سود این نمادها کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ