قهرمان سال 2018 جهان در دقایق آخر به گل تساوی مقابل تونس رسید که توسط سیستم کمک داور ویدئویی رد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا اسدی جز معدود بازیکنان لیگ ایران است که می تواند سه پست دفاع- هافبک و مهاجم را بدون نقص بازی کند.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
معترضان صهیونیست در سی و دومین هفته تظاهرات اعتراضی در اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و سیاست های کابینه او، یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود کردند.
کریستیانو رونالدو که در بازی النصر و الشرطه یک گل او آفساید اعلام شده و مردود شد در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی به گل رسید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا: برابر اقدام‌های عملیاتی و قانونی صورت‌گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در استان‌ها تاکنون تعداد ۳۲ نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت ۸۰ فقره صفحه و کانال را به‌عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور هراز محدوده تونل مشاء تا اطلاع بعدی مسدود است.
دنیل کارواخال معتقد است که سیستم داوری اسپانیا علیه رئال نیست و با تصمیم VAR در مورد مردود اعلام شدن گل مارکو آسنسیو به بارسا نیز موافق است.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، به اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید نسبت به مردود شدن گل این تیم واکنش نشان داد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لسترسیتی گفت توپچی‌ها از آغاز تا پایان مسابقه حاکم میدان بودند و به شایستگی به پیروزی رسیدند.
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
کریم باقری فوتبالیست سابق کشور یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.
اهواز - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود شدن مسیر ۶۰ روستای ندیکا و دزپارت به دلیل بارش شدید برف خبر داد.
باشگاه ولورهمپتون از اتحادیه فوتبال خواست درباره دلیل مردود شدن یکی از گلهایش در جریان تساوی 2-2 مقابل لیورپول در آنفیلد توضیح بدهد.
تیم فوتبال سپاهان به دلیل مردود اعلام شدن گلی که در نیمه اول به ثمر رساند از پیروزی در انزلی باز ماند.
کمک داور فینال جام جهانی 1994 معتقد است که غرور و خودخواهی از لازمه‌های داوری است.
نخستین شگفتی جام‌جهانی؛ عربستان آرژانتین را زد! / برد تاریخی سعودی با گزینه تیم ملی ایران / مردود شدن ۳گل آرژانتین با VAR
با تبدیل شدن فقر ۴۰ درصدی سفر‌ها به ابرفقر ۷۰ درصدی در حوزه بازار گردشگری، دولت در بازار گردشگری مردود شد که این امر منجر به مهاجرت تفریح از زندگی ایرانی‌ها شده است.
غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.
سرمربی تراکتور نسبت به مردود شدن گل تیمش مقابل ملوان واکنش خاصی نشان نداد.
نیکی پوپ، دروازه بان نیوکسل، مردود شدن گل جنجالی کریستیانو رونالدو را تصمیمی درست توصیف کرد.
بازیکنان منچسترسیتی همچنان به خاطر مردود اعلام شدن گل رودری در بازی امشب مقابل کپنهاگن به دلیل اعلام خطای هند ریاض محرز عصبانی هستند.
مردود اعلام شدن گل کانر کودی در دیدار امروز اورتون-لیورپول، باعث عصبانیت شدید یکی از هواداران اورتون شد.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ