تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
جامی که قهرمان جهان بلند خواهد کرد در زمین استادیوم لوسیل می‌درخشد. هم آرژانتین و هم فرانسه می خواهند برای سومین بار قهرمان شوند.
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
رئال مادرید دو نماینده در بازی فینال جام جهانی دارد و به این دو کریم بنزما هم یکشنبه اضافه خواهد شد.
مسابقه مرگ و زندگی آرژانتین - فرانسه در فینال جام جهانی تکلیف جوایز فردی این دوره را هم مشخص خواهد کرد.
پدر رومان سایس کاپیتان تیم ملی مراکش معتقد است شاگردان الرکراکی می توانند با شکست فرانسه به فینال مسابقات جام جهانی 2022 راه یابند.
اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو تمرین امروز فرانسه را از دست دادند، در حالیکه کیلیان امباپه هم به طور کامل در تمرین حضور نداشت.
هافبک تیم‌ملی مراکش می‌گوید این تیم شانس خوبی برای شکست فرانسه دارد.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
هافبک جوان رئال در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت و از این بابت خوشحال است. او گفت که حاضر است برای فرانسه در درون دروازه هم قرار بگیرد.
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، دقایقی پیش فهرست مورد نظر خود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
پل پوگبا گرفتار مهلکه ای از اتهامات مربوط به باج خواهی، جادوگری و مردان مسلح شده و پلیس فرانسه در حال تحقیق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ