دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، با وجود مصدومیت کریم بنزما نام او را از فهرست 26 نفره تیمش خارج نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی بامداد امروز اولین جام خود با اینتر میامی را کسب کرد و هنگام دریافت جام قهرمانی ژستی جوانمردانه نشان داد.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
راننده کامیون موقع حرکت متوجه حضور یک پژوپارس در سایه خودرو شده است. به مدت دو ساعت حرکت نکرده تا راننده پژوپارس استراحت کند.
رابرت آندریچ، ستاره 28 ساله لورکوزن پس از به ثمر رساندن یک گل با دست، داور را از خطای هند خود مطلع کرد.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
پپه، کاپیتان پورتو، در دقیقه ۹۰ دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال از زمین بازی اخراج شد.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
حرکت جوانمردانه دو بازیکن تیم ملی انگلیس پس از برتری مقابل نیجریه در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
پس از پایان دیدار النصر و زمالک، فوق ستاره پرتغالی پیراهنش را با بازیکن حریف عوض کرد.
حرکت بیت‌کوین به سمت ۵۸ هزار دلار
رئال مادرید معمولا سوالات در نشست خبری مربیانش که مربوط به نقل و انتقالات هستند را در سایت خود منتشر نمی‌کند، اما در مورد امباپه دست به اقدامی کم‌سابقه زد.
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
کارلوس آلکاراس ، ستاره جدید تنیس جهان، در مصاحبه زنده تلویزیونی حرکتی انجام داد که خیلی‌ها را به یاد سرخیو راموس انداخت.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
معراجی فر گفت: با توجه به لغو این قطار رفت، قطار برگشت سرخس - مشهد نیز لغو شده و حرکت ۲ رام قطار رفت و برگشت عصر مشهد-سرخس نیز منوط به بهبود شرایط جوی خواهد بود و بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
عضو هیأت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ریسک‌های مختلفی برای صادرات وجود دارد و مهم‌ترین آنها ریسک روابط سیاسی، ریسک تصویب قوانین، ریسک بازار ارز و ریسک لجستیک است تامحصولی ازمبدا به مقصد برسد.
بازیکن پرسپولیس طی روز‌های گذشته مذاکراتی را با استقلال انجام داده، اما برای این کار تصمیمی جدید گرفته است.
فلورنتینو پرز (رئیس رئال) در پایان بازی سیتی-رئال مادرید به رختکن تیم پیروز رفت و به آنها تبریک گفت.
در دیداری از لیگ عربستان، بازیکن الفتح با حرکتی عجیب، از یک بازیکن مصدوم کرنر گرفت.
نیمار پس از پایان بازی با کرواسی، با پسران پرشیچ دست داد.
رئیس اتحادیه جهانی کشتی حرکت جی دن کاکس و کامران قاسمپور بعد از اتمام رقابت کشتی خود را ستود.
آنسو فاتی شب گذشته پس از گلزنی به کادیز و به نشانه همدردی با هواداران این باشگاه، گلش را جشن نگرفت و عذرخواهی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ