هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال فردا پیگیری خواهد شد و طلوع‌کیان با تیم اردکان به مصاف شهداب می‌رود و حساس‌ترین مسابقه هفته از نظر جایگاه تیم‌ها در جدول نیز در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال حساس سپاهان و تراکتور در هفته اول رقابت های لیگ برتر اسمی‌ترین دوئل روی نیمکت‌ها خواهد بود.
شاگردان مازیار زارع و فرزاد حسین خانی در فاصله دو هفته مانده به اتمام رقابت های لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.
قزوین- هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور امشب با دیدار صدرنشین و قعرنشین جدول دنبال خواهد شد.
در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم شاملی کازرون قرار گرفت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی ۲۶ بر ۲۶ به پایان رسید.
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
قزوین- دیدار دو تیم شمس آذر و فجر سپاسی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان دانست.
مهاجم گلزن مس کرمان با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده جدال حساس این هفته تیمش مقابل استقلال خواهد شد.
صدرنشین رقابتهای لیگ برتر والیبال که پس از قطعی کردن قهرمانی اش در نیم فصل دو بازی را واگذار کرده بود، در آخرین دیدار بالاخره به روند بردهای خود برگشت.
هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
دیدارهای مهمی در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود که می تواند شرایط جدول را تغییر دهد.
کاپیتان ملوان از انگیزه‌های تیمش برای برد خانگی این هفته در جدال حساس با نفت‌ مسجدسلیمان خبر می‌دهد.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
در دومین هفته دور برگشت لیگ برتر زنان دو تیم سریک گنبد و پیکان تهران در جدالی حساس به مصاف هم خواهند رفت که سریک به دنبال نهمین برد متوالی و پیکانی‌ها در تلاش برای سکوی نخست جدول هستند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های بدون شکست و صدرنشین سایپا و سریک در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا نخستین شکست در کارنامه یکی از دو تیم ثبت شود.
جدال حساس استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مهدی قایدی برعکس بازی‌های گذشته تیمش، این بار به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
جدال حساس میان آرمان گهر و فجرسپاسی با هدف رسیدن به رتبه های بالای جدول، برنده ای نداشت.
تیم فوتبال تراکتور تبریز برنده جدال حساس هفته هفتم لیگ برتر در تهران شد.
مهاجم ایرانی تیم السیلیه قطر آماده دیدار حساس این هفته تیمش مقابل الدحیل است.
باشگاه مس کرمان در آستانه جدال حساس خود با نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد اتفاقات هفته گذشته، منجر به اشتباهات علیه نارنجی‌پوشان نشود.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ