شاگردان مازیار زارع و فرزاد حسین خانی در فاصله دو هفته مانده به اتمام رقابت های لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
شاهرود- شکار خرگوش توسط دلبر در زیستکره توران شاهرود شکار دوربین ها شده است.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
ریکاردو آلوز و سعید صادقی دنبال اولین پاس گل خودشان در فصل جدید هستند.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
بازی فوق حساس سرخ‌های تهران و تبریز جدال حیثیتی برای پرسپولیسی‌های سابق هم هست.
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحرین برای ما یک بخش عادی نبود یک منطقه فوق حساس از نظر راهبردی بود که اگر از خاک ما جدا نمی‌شد ایران تبدیل یک به ابر قدرت از نظر راهبردی می‌شد.
امین اسماعیل نژاد نتوانسته در هفته اول لیگ ملتها عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
شاگردان عبدالله ویسی بعد از دو روز استراحت، کار خود را برای جدال با استقلال آغاز می‌کنند.
در پرتغال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو از همسرش جورجینا رودریگز خسته شده و قصد دارد به زودی از او جدا شود.
نفت مسجد سلیمان در یک جدال فوق حساس میزبان ذوب آهن است.
دیدار گل‌گهر و فولاد آخرین بازی امسال فوتبال ایران خواهد بود که با حذف یک تیم مدعی جام حذفی همراه خواهد شد.
ذوب آهن امیدوار است با کسب هفتمین امتیاز از سه بازی اخیر، رتبه خود را تک رقمی کند.
مدیرعامل باشگاه سایپا برای دیدار با اعضای این تیم قبل از بازی با استقلال خوزستان در هتل المپیک حاضر شد.
محققان دستگاهی به‌نام Static Droplet Microfluidic یا SDM را توسعه داده‌اند که می‌تواند به‌سرعت سلول‌های توموری در گردش (CTC) را که از منبع سرطان جدا شده و به جریان خون آمده‌اند، پیدا کند. درنتیجه، با تشخیص زودهنگام سرطان می‌توان درمان را آغاز و شانس بقای بیماران را افزایش داد.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی النصر از این تیم جدا می شود تا رونالدو بتواند برای تیم عربستانی به میدان برود.
گیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید، احتمال جدایی ژائو فلیکس فوق ستاره پرتغالی از این تیم را تایید کرد.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ