دلایل رد ۱۰ باشگاه در مجوز حرفه‌ای: ۱۷ نقص استقلال!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته بازیکنان والیبال صغرسنی داشتند، این موضوع را در سال‌های اخیر رد و تأکید کرد در تیم‌های پایه حتی یک روز هم صغرسنی ندارند.
اسپورت در مورد دلایل ژاوی برای رد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا نوشته است.
کدخدایی گفت: در انتخابات‌های مجلس و خبرگان مراحل متعددی برای اعتراض افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده وجود دارد، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت نداریم. بلکه تنها اعلام می‌شود این تعداد افراد واجد شرایط و صلاحیت‌ها هستند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم، صلاحیت‌ افراد را بررسی می‌کنیم و باید دلایل ردصلاحیت‌ها به صورت محرمانه به افراد اعلام شود.
کاپیتان فصل گذشته بارسلونا در گفت‌وگویی دلایل رد پیشنهاد بارسلونا و الهلال از سوی لیونل مسی و حضور این ستاره در آمریکا را فاش کرد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پیشنهاد باشگاه اینتر برای حضور در این تیم را به دلایل مالی رد کرد.
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره بنابر دلایل فنی ترجیح داد به اردوی تیم ملی اضافه نشود.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
کیلیان امباپه مدعی شده که کار آسان برای او، رفتن به رئال مادرید در تابستان بوده اما دلایل رد کردن این پیشنهاد و ماندن در PSG را توضیح می دهد.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
ادینسون کاوانی، ستاره جدید والنسیا، از دلایل رد پیشنهاد بوکاجونیورز و انتقال به لالیگا صحبت کرده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پوشش کاملی که در بازار‌ها انجام می‌دهیم، قطعاً آرامش در بازار ارز ایجاد می‌شود؛ البته بانک مرکزی از ظرفیت قوانین موجود استفاده می‌کند و به‌ زودی اختیارات ویژه‌ای هم برای بانک مرکزی اضافه می‌شود و می‌تواند به تعادل در بازار کمک زیادی کند.
آخرین وضعیت تردد در پایتخت
نکونام دلایل رد سرمربیگری استقلال را اعلام کرد
نداشتن ویزاکارت یا مشخصات محل سکونت در خارج از ایران، از دلایل اصلی ریجکت یا رد شدن بسیاری از درخواست‌های تهیه بلیت ایرانی‌ها بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ