انتقال شماره ۱۰ استقلال از قاسمی‌نژاد به شهباززاده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین مجوز پرواز به آلمان برای تکمیل انتقال بایرن مونیخ با مهاجم تاتنهام را دارد تا پیراهن شماره 9 معروف رابرت لواندوفسکی را به ارث ببرد.
انتقال عثمان دمبله به پی اس جی قطعی است و همه منتظرند ببینند باشگاه شماره هفت کیلیان امباپه را به او خواهد داد یا خیر.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره معاوضه شماره ١٠ طلایی‌پوشان با یکی از بازیکنان آبی‌پوش شکل گرفته بود، سپاهانی‌ها مخالفت قطعی خود در این باره را اعلام کردند.
شماره هشت جدید میلان جاه طلبی بالایی دارد و گفت که قرار است با باشگاه جدیدش برنده همه جام ها شود. او انتقال کریستین پولیشیچ به میلان را نیز تایید کرد.
رونامه های اسپانیا در شماره امروز خود به شکست شب گذشته در فینال یورو زیر 21 ساله ها و نهایی شدن انتقال روکه به بارسا پرداختند.
روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در شماره امروز خود، با انتشار تصویری از مهدی طارمی، از علاقه رم به این بازیکن خبر داد.
لوفتوس چیک پس از انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل، شماره 8 میلان را به دست آورد.
هافبک شماره 6 تیم ملی مذاکرات نهایی برای پرسپولیسی شدن را منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه وایله دانمارک کرده است.
سرمربی پرسپوليس در لیست بازیکنان مدنظر خود نام احمد نوراللهی را نیز قرار داده بود که این انتقال نهایی نشد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
نامداری گفت: آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار قرار گرفته و وضعیت آبرسانی به شرایط عادی بازگشته است.
با رسمی شدن انتقال جود بلینگام به رئال ماردید این سوال مطرح است که او چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد و کدام شماره‌ها در این تیم خالی است؟
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
دنی پارِخو شایعات انتقال احتمالی‌اش به بارسلونا و جانشینی سرخیو بوسکتس را رد کرد و گفت که اصلا با ژاوی در تماس نیست.
دو ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر بلافاصله پس از جدایی از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شدند.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری، عوارض سالانه و مالیات نقل و انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل یا وارداتی را ابلاغ کرد.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
محسن معتمدکیا مدیررسانه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت شماره یک تیم ملی گفت: بیرانوند با شکستگی بینی مواجه شده و برای انجام درمان‌ها راهی بیمارستان شده است.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: به رغم افزایش نقل و انتقال وسایل نقلیه در سال جاری شاهد کاهش زمان ارائه خدمات بودیم.
ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره ۴ تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۶۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۱ تن از ایشان وخیم است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ