هافبک دفاعی نساجی نسبت به نتایج تیمش در این فصل و عملکردشان در سوپرجام ارزیابی مثبتی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی مقابل وستهام ۱۰نفره گلباران شد
تیم ازبکستانی موفق شد تا با برتری برابر نماینده عمان به مرحله نهایی پلی اف صعود کند.
قهرمانی پورتوی ۱۰نفره با طارمی در جام حذفی
نساجی با مهره‌های کاملا دفاعی دیدار برابر استقلال را آغاز می‌کند.
روزبه چشمی و آرش قادری بازیکنان استقلال و تراکتور در نیمه دوم مسابقه دو تیم از زمین اخراج شدند.
سامپدوریا ۱۰نفره شد، تیم مورینیو رحم نکرد
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
رحمتی: پرسپولیس ۱۰نفره نمی‌شد، ما می‌بردیم!
توقف پرسپولیس ۱۰نفره؛ یحیی از صدر افتاد
سپاهان ۱۰نفره تا جا داشت به گل‌گهر گل زد
علیرضا بیرانوند با خروج خشن خود باعث شد تا منصوریان او را با کارت قرمز مواجه کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
دروازه‌بان ولز در دقیقه ۸۴ دیدار مقابل ایران با کارت مستقیم داور از زمین اخراج شد.
تیم فوتبال پورتو در هفته دهم لیگ پرتغال مقابل بنفیکا در حالی شکست خورد که با اخراج یکی از بازیکنانش در نیمه نخست، ۱۰ نفره شده بود.
کامبک دورتموند ۱۰نفره مقابل بايرن مونیخ
باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تمیروف در بازی سرخ‌ها مقابل فولاد نباید به زمین مسابقه می‌آمد.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
قلعه‌نویی ۱۰نفره ، تیم عنایتی را در خانه‌اش برد
ازبک ها امشب مقابل قطر قرار خواهند گرفت و پیروزی هر یک از این دو تیم کار ایران برای بازی آخر مقابل میزبان را دشوارتر خواهد کرد
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ