سجاد شهباززاده در بزنگاهی مهم در دوران ورزشی خود قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل رویایی گذشته بود.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.
محمد محبی انگیزه زیادی دارد تا بعد از مدتی طولانی بار دیگر برای تیم ملی فوتبال گلزنی کند.
گلر نساجی یکی از اصلی‌ترین عوامل راهیابی این تیم به فینال جام حذفی در دوره گذشته و عبور از استقلال بود.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
خریدهای شاخص سپاهان در ابتدای فصل در اندیشه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم به این تیم پیوستند.
باشگاه گالاتاسرای قصد دارد تا الکسیس سانچز را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
ملی پوش پرافتخار ایران روز دوشنبه بخش دوم مسابقه خود با حریف چینی را برای جبران شکست در بخش اول برگزار می کند.
سیدحسین حسینی تلاش می کند تا برای اولین بار در این فصل، در چهار بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد.
حسن رنگرز یک چالش نسبتا سخت را در مسابقات قهرمانی آسیا، به شکلی رویایی آغاز کرده و امیدوار است شرایط همینطور برای تیمش ادامه پیدا کند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی پر ماجرا مقابل تراکتور اولین باخت فصل خود را تجربه کردند و حالا در اندیشه جبران آن هستند.
دروازه‌بان استقلال به دنبال رقم زدن دهمین کلین‌شیت فصل برای خودش است.
حمید مطهری در اندیشه پایان دادن به روند ناکامی‌های تیم خود در نیم فصل دوم است.
مهاجری گفت: دولت اگر بخواهد اندیشه خود را تغییر دهد به‌طور یقین بالای ۹۰ درصد وزرای فعلی باید تغییر کنند.
مشهد ـ نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال براندازی این نظام هستند زیرا در صورت فراگیرشدن اندیشه استکبارستیز انقلاب، هیچ استکبارگری نمی تواند سرپا بماند.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی دشمن در اندیشه فروپاشی نظام نیست بلکه تلاش می‌کند با ابزارهایش از سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی بکاهد.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
مسئولان باشگاه استقلال در اندیشه پوشش نقاط ضعف بزرگ این تیم در مرکز زمین هستند تا بتوانند در نیم فصل دوم شرایط فنی تیم‌شان را بهتر کنند.
ما را چه شده است که با آنکه شرایط سرزمینی، به خصوص وضع «آب» به مرحله هشدار رسیده، دیگر نه درایت گذشتگان برای مراقبت از سرزمین خود داریم و نه تدبیری بر اساس علم و تکنولوژی‌های نوین در پیش گرفته‌ایم؟
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
هوادار تهران که در هفته‌های ابتدایی تیم سرسختی نشان داده در اندیشه متوقف کردن پرسپولیس همانند فصل گذشته است.
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ