حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.
در پایان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳ در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
آرژانتین جای اندونزی میزبان جام‌جهانی فوتبال جوانان
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد.
صعود ایران به جام‌جهانی فوتبال ساحلی با گلباران بحرین
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شاید بسیاری اتفاقات حاشیه ای را نبینند و ندانند. ما متفاوت ترین جام جهانی را سپری کردیم. این را از زبان فوتبالی ها می گویم.
دورانی که فوتبالیست‌هایی مثل پله و مارادونا ظهور کردند و به‌شهرت رسیدند هنوز جامعه‌جهانی، جامعه رسانه‌ای و شبکه‌شده نبود و درواقع آن‌ها امکان تبدیل شدن به سلبریتی‌های فوتبالی را نداشتند. سلبریتی‌هایی که هویت برساخته شده رسانه‌ای داشته باشند.
نمی‌شود برگزاری جام‌جهانی در قطر یا احتمال حضور کریستیانو رونالدو در النصر عربستان را دید، اما به مخاطب فرمان داد که راه را بر مقایسه ببندد و این شرایط را در کنار وضعیت فوتبال ایران قرار ندهد.
فرانسوی‌ها اسناد ادعای خود را هم منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد از نظر قوانین فوتبال درست بوده باشد اما معلوم نیست آیا این اسناد موجب تکرار بازی فینال خواهد شد یا خیر
مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۳ ناشنوایان برگزار شد و طی آن حریفان تیم ایران در این رقابت‌ها مشخص شدند.
جام‌جهانی فوتبال یا سور سکه و دلار؟ / پاداش‌گیت بعداز ویلموتس‌گیت!
ملی پوش واترپلوی ایران از مسئولان ورزش دلخور است و می‌گوید که صدای این ورزش هیچ‌گاه به گوش مسئولان نرسیده است.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
جام جهانی که وارد بیست و دومین دوره خود خواهد شد، هر بار با نمادی توسط کشور میزبان رونمایی شده است.
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسن ترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد.
پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
ساترا با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز قرار می‌دهد.
این خبر عجیب هیچ منبعی ندارد و مشخص نیست از اطرافیان فرهاد مجیدی کسب شده است یا فدراسیون فوتبال ایران چنین بررسی انجام داده؟
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
تیم فوتبال الهلال در دیدار لوسیل کاپ یا مسابقه افتتاح ورزشگاه دیدار پایانی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، به پیروزی رسید.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ