منابع خبری از قطع برنامه های تلویزیون دولتی سودان به علت درگیری های شدید میان نیروهای دو ژنرال خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه اردن از تصمیم برنامه جهانی غذا برای قطع کمک به پناهجویان سوری در کشورش انتقاد و تصریح کرد که اردن به تنهایی نمی‌تواند این بار را تحمل کند.
«برنامه جهانی غذا» کمک‌های خود به هشت میلیون شهروند افغانستان را قطع یا جیره بندی کردده است.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
ژرژ مندس، مدیر برنامه سابق کریستیانو رونالدو، می‌گوید احساسش به این بازیکن پس از قطع همکاری با او تغییری نکرده است.
کمک‌های «برنامه جهانی غذا» به بیش از ۲۰۰ هزار تن از فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری به دلیل کسری بودجه قطع می‌شود.
اردکانی با اشاره به اینکه قطعی نوبت بندی شده با مدیریت مصرف آب نخواهیم داشت گفت: سه برنامه داریم که با اجرای آن نوبت بندی اب نخواهیم داشت.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
تمرین عملیات آزاد سازی گروگان‌ها در شرایط قطع همه امکانات ارتباطی و رهگیری و انهدام اهداف هوایی شبانه، برنامه یگان‌های شناورایران، چین و روسیه در نخستین مرحله عملیاتی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی بود. / باشگاه خبرنگاران جوان
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ادامه یافتن وضعیت فعلی مصرف غیربهینه گاز باعث می‌شود که ناچاراً گاز بخش خانگی و یا صنعتی را قطع کنیم. اصلاح نرخ خوراک و سوخت صنایع و اجرای تعرفه گذاری پلکانی برای غیریارانه‌ای شدن مصارف خارج از استاندارد صنایع یکی از این راهکارهاست که ما را به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا سوق خواهد داد.
هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.
هر سال که از جشن هنر شیراز می‌گذشت، اهداف آن آشکارتر می‌شد تا جایی که تصمیم گرفتند برنامه اذان مغرب را از بلندگوی مسجد بازار شیراز که قرار بود تئاتری در نزدیکی آن در داخل بازار اجرا شود قطع کنند تا صدای اذان مزاحم برنامه‌ای که یک گروه خارجی اجرا می‌کردند، نشود.
ریاض به دنبال تضعیف به اندازه کافی تهران برای گرفتن امتیازات ژئوپولیتیک کلیدی از آن کشور است. این موارد ممکن است مصالحه ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود، عدم مداخله آن کشور در امور کشور‌های عربی و قطع حمایت ایران از متحدان منطقه‌اش مانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین را شامل شوند.
احتمال واردات بنزین برای ایام نوروز قوت گرفت،برنامه ۸ ساله وزارت نفت برای افزایش ظرفیت ۲میلیون بشکه‌ای نفت وافزایش ۶.۵ میلیون مترمکعب گاز در روز از مهمترین اخبار آب وانرژی درهفته جاری بودند.
کارشناس انرژی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است از پنجم فوریه صادرات گاز روسیه به اروپا به طور کامل قطع شود. این اقدام قطعاً اروپا را با کمبود و مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. اثرات این کمبود در بخش‌های مختلف از جمله تجاری، خانگی و... مشهود است.
رئیسی گفت: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: ده‌ها پرونده قطع درخت به کمیسیون ماده ۷۷ رسیده و باید ضعف‌ها در شهرداری برطرف شود و نیاز است که شورا و شهرداری برنامه ریزی جدیدی در این زمینه داشته باشند.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
مهدی رضایتی کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت به روش‌های مختلف آسیب‌های گوناگونی را به بازار سرمایه وارد می‌کند. همچنین در فصل تابستان قطعی برق گسترده و خارج از برنامه رویداد که موجب کاهش تولید و افزایش هزیته تولید را نیز در بر داشت. ضمن این که در فصل زمستان احتمالا شاهد قطع گاز صنایع باشیم.
دراگان اسکوچیچ بعد از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران و در بازگشت به کرواسی، میهمان یک برنامه تلویزیونی بود.
علیرغم شکست غیرمنتظره برابر مونزا، یوونتوس فعلا برنامه ای برای قطع همکاری با مکس آلگری نخواهد داشت.
یک مشکل صوتی در برنامه فوتبال برتر پس از بازی پرسپولیس و هوادار باعث قطع شدن این برنامه شد که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد ۲۵۷ نانوایی متخلف در مشهد که به دلایل مختلف به شبکه دستگاه‌های کارتخوان جدید متصل نشده اند قطع و دیگر امکان خرید ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ