خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
دیدار دوم شاگردان رضا عنایتی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با حواشی زیادی همراه بود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری عامل درگیری و حمله به اعضای خانواده‌ای در محله پیروزی تهران خبر داد و گفت: این درگیری ۲ مصدوم در پی داشت.
یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم، جزئیات جدیدی از علت آغاز درگیری اخیر مرزی با طالبان را تشریح کرد.
یک منبع آگاه جزئیات جدیدی از علت آغاز درگیری اخیر مرزی با طالبان را تشریح کرد.
زاهدان- بر اثر درگیری مسلحانه مرزبانان غیور ایران اسلامی با طالبان در منطقه عمومی زابل، یک نفر از مرزبانان شهید و دو نفر مجروح شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که دقایقی پیش در درگیری با مأموران کشته شد.
بعد از ظهر روز یکشنبه در پارکینگ باغ شازده کرمان درگیری جمعی بین دو گروه از افراد که یک گروه آن‌ها از مسافران بوده اند صورت می‌گیرد.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد درگیری یک مرد زندانی بستری و اقدام به گروگان گرفتن سه نفر از کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز توضیحاتی ارائه داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.
مربی و سرپرست تیم مازندران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از شکایت انضباطی و کیفری‌اش علیه خانواده محمدجواد ابراهیمی خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
دوقطبی‌های سیاسی گویا از کف خیابان به مستطیل سبز سرایت کرده است.
جزئیات تکمیلی از درگیری بین زندانیان مواد مخدر/فوت یک زندانی
تبریز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در درگیری خانوادگی مسلحانه در تبریز خبرداد.
مسعود دولتشاهی به همراه ۲ نفر دیگر در حالی که به اسلحه کمری مسلح بوده‌اند در جریان یک درگیری مسلحانه با مأمورین انتظامی کشته شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.
سخنگوی پلیس ولایت بلخ امروز جزئیاتی از درگیری طالبان با تروریست‌ های داعش در مزارشریف افغانستان را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ