در جلسه هیات عالی واگذاری پیشنهاد تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری مطرح و مقرر شد در صورت لزوم در جلسات آینده، در دستور کار هیأت عالی واگذاری قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور در جلسه هیأت عمومی از قضات بازنشسته دیوان عالی کشور تجلیل و قدردانی شد.
در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
هیئت عالی نظارت مجمع، عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بند‌هایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست‌های کلی بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست های کلی بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصاویر منتشره از توله‌یوز‌ها (آذر و توران) در پشت‌بام ساختمان، اظهار کرد: وضعیت این توله‌ها بسیار عالی است.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر ذوالقدر تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال مانع از حضور ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره باشگاه شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و بررسی آئین نامه هیئت عالی نظارت را آغاز کرد.
نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از انتخاب علی فتح‌الله‌زاده امروز برگزار شد.
اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور در جلسه هیأت عمومی، رأی شعبه دوم دیوان عالی کشور را مبنی بر «اختیار قانونی معاون دادستان برای درخواست اعاده دادرسی» صائب دانستند.
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور علی فتح‌الله‌زاده آغاز شده است.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
جلسه وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور، در خصوص توقف یا عدم توقف محاسبه خسارت تأخیر تأدیه وجه چک با صدور حکم اعسار از پرداخت محکوم‌به یا تقسیط آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
بر اساس راهبردهای تعیین شده، پایان دادن به ادعاهای سیاسی مرتبط با مسایل پادمانی و ایجاد ضمانت‌های لازم برای اطمینان‌یابی از پایداری انتفاع اقتصادی ایران از توافق، محور گفتگوهای هیئت مذاکره کننده در وین بوده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ