باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد.
با اعلام باشگاه کادیز اسپانیا، «آلوارو خیمنز» به صورت قرضی به تیم تراکتور ایران پیوست.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اتفاقات بازی دیشب رئال مادرید و والنسیا و حملات نژادپرستانه به وینیسیوس را محکوم و از بیانیه رئیس لالیگا درباره این ماجرا انتقاد کرد.
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
رئال مادرید در بیانیه ای رسمی تایید کرد که به دادستانی کل شکایت کرده و همزمان خود نیز شکایتی جداگانه علیه باشگاه والنسیا ارائه خواهد دادو
باشگاه اسپانیول درباره اتفاقات روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش و هجوم هواداران برای درگیری با بازیکنان بارسلونا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد.
یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که فینال لیگ قهرمانان فصل جاری طبق برنامه قبلی در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت کرده است.
فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت کرده است.
فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.
اظهارات اخیر مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید احتمالا برای او عواقبی در پی دارد و در فدراسیون فوتبال اسپانیا علیه او پرونده ای تشکیل خواهد شد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، از بیانیه خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه، علیه رئال و کمیته داوران اسپانیا حمایت کرد.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری مشهور فوتبال اسپانیا، از بیانیه تند باشگاه اتلتیکومادرید علیه رئال و کمیته داوران به شدت انتقاد کرد.
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای حادثه انفجار مرگبار روز گذشته در شهر استانبول را محکوم کرد.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پرسنل روسیه همچنان در مرکز هماهنگی غلات در استانبول مستقر هستند.
کاخ سفید با صدور بیانیه ای از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی آمریکا با مشاور رئیس جمهور ترکیه در استانبول خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ