6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم با پی اس جی برای انتقال قرضی رناتو سانچس با بند خرید دائمی به توافق رسید. مورینیو مدت ها منتظر این اتفاق بود.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سالروز شهادت امام صادق(ع) در فاطمیه بزرگ تهران به وزیر ارشاد تذکر داد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
عبدالرضا داوری در توییتی از تغییر نام کوچه اختر به نام بصیرت انتقاد کرد.
عبدالرضا داوری در توییتی از تغییر نام کوچه اختر به نام بصیرت انتقاد کرد.
فوتبال روسیه در حال آماده شدن برای یک تصمیم مهم و انتقال احتمالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
تعبیر خواب به روش یونگ را می‌شناسید؟
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: یکی از کسالت آورترین بازی های لیگ برتر را شاهد بودیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر پیکان گفت: خواب‌هایی برای استقلال دیده‌اند که درحال تعبیر است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: الان هر جایی جلسه ای بگذارند، تعبیر به آغاز انتقاد و نقادی می شود. آقای لاریجانی اصلا تمایل ندارد که انتقاد کند و جزء منتقدان شود.
نشریه مادریدی ستاره ایرانی پورتو را تهدید بزرگ برای اتلتیکو مادرید معرفی کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تحریم های غرب مانع اجرای درست عملیات تعمیر خطوط لوله انتقال گاز به اروپا می شود.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
رسانه به مثابه ابزار یا به مثابه پیام به تعبیر مک لوهان، می‌تواند در انتقال میراث فرهنگی و در کارکرد آموزشی خود کنشگری والا مبتنی بر ذکر باشد.
درباره حضور شهردار تهران در محل امامزاده داود طبیعی است که شهردار نسبت به تأثیر سیل در منطقه‌ای در مجاورت تهران و احتمال گسترش آن به پایتخت حساس باشد. این را مقایسه کنید با حضور شهردار طیف مدعی تدبیر در کیش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ