کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید از تمام ظرفیت قانونی خود برای اینکه باشگاه به حق‌ش برسد استفاده خواهد کرد.
فدراسیون کشتی در پاسخ به بیانیه کمیته ملی المپیک نوشت: جناب آقای دبیرکل، در آستانه بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با تصمیمات خلق الساعه باعث ایجاد حواشی مخرب نشوید.
فدراسیون کشتی به بیانیه کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.
رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحات دقیقی را درباره چند صحنه داوری حساس مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ارائه کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
نشست کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی درباره مسجدالاقصی امروز برگزار شد و بیانیه ای درباره تحولات مسجدالاقصی صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که برداشت از حساب بورس با مجوز کمیته مصارف بوده است.
کمیته بین‌المللی المپیک نسبت به شرایط ورزشکاران ایرانی بیانیه‌ای صادر و از بررسی دقیق اوضاع ورزشکاران خصوصا ورزشکاران زن نوشت.
ورزشی نویسان سیرجان‌ هم به اتفاقات رخ داده در بازی استقلال و گل گهر معترض شدند.
در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال شش پنالتی بحث‌برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یک بازی هم با رأی کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار بیانیه‌ای خواستار رسیدگی کمیته انضباطی به تخلفات هواداران استقلال در بازی مقابل این تیم شد.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.
به تازگی مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همانند همتایان خود در پرسپولیس به کمیته اخلاق دعوت شده اند و این به خاطر بیانیه نویسی پیرامون حاشیه هاست.
باشگاه استقلال علیه تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه ای را صادر کرد.
کارلو آنچلوتی می گوید که بیانیه مدیراجرایی باشگاه اتلتیکو در اعتراض علیه رئال و کمیته داوران را نخوانده و به آن اهمیتی نمی دهد.
باشگاه سایپا به صادر نشدن رأی کمیته انضباطی در پرونده دیدار خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا واکنش نشان داد.
کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار فینال جام بین قاره ای واکنش نشان داد.
کمیته فوتبال ساحلی ایران بیانیه‌ای بعد از انتقادات از شعار‌ها علیه جمهوری اسلامی در دوبی صادر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه مفاد بیانیه نشست ۱۵۸ وزرای خارجه اتحادیه عرب و کمیته خودخوانده ۴ جانبه در خصوص جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
کمیته هماهنگ‌کننده راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع حکومت در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کرد که به منظور تحقق مطالبات خود تحصن نامحدود برگزار می‌کند.
در این بیانیه درخواست شده اکثریت اعضای این کمیته را زنان تشکیل دهند؛ درخواستی که پیش بینی می‌شود در روزها یا هفته‌های پیش روی توسط هیات مدیره خانه سینما اجابت و کمیته‌ای تشکیل شود. این کمیته قاعدتاً یک وظیفه موقت ندارد و در عین حال باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا از صنوف بخواهد از همکاری با سینماگرانی که از سوی این کمیته دارای سوءرفتار اخلاقی در مواجهه با زنان سینماگر هستند، خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ