کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
تغییری در وضعیت ادوین فن‌درسار به وجود نیامده و او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
پیش تر وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: ما به توسعه این میدان ادامه می‌دهیم. ما بیانیه عمومی مشترکی را صادر و ایران را تشویق کرده‌ایم اگر مدعی سهمی در این میدان است، پای میز مذاکره بیاید و این مسئله، یک ادعا مانده است.
مستند این یک اعتراض است با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.
نخست وزیر  تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای خواستار فعالسازی قوانین بین المللی ویژه تحریم  رژیم صهیونیستی و اجازه ندادن به فرار مجرمان از مجازات شد.
طبق بیانیه دولت کانادا، «ملانی جولی» وزیر خارجه این کشور امروز (چهارشنبه، سوم مه) تحریم‌های جدیدی را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی علیه ایران اعمال کرد.
مصوبات کارگروه عالی نظارت بر مسابقات که با دستور ویژه رییس فدراسیون با محوریت دبیرکل برگزار شده بود، اعلام شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‏شکن روز قدس دعوت کرد.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت سالگرد مبارزه ارتش این کشور با تروریست های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، خواستار اجرای راهکار سیاسی برای پایان یافتن رنج مردم سوریه شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از ساقط کردن ۲ فروند جنگنده اوکراینی در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در کی‌‎یف خبر داد.
وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است ... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.
شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم و اهمیت رعایت حجاب در جامعۀ ایران از همۀ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در این امر می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ زن و مسألۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به ویژه نسل جوان به رعایت این فریضه الهی کمک کنند و ثانیاً در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که خرابکاری نیروهای ویژه اوکراین در تاسیسات هسته‌ ای کریمه خنثی شده است.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
این شورا، تشكر و حمایت از كلیه نیروهای حافظ امنیت به ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی را كه با بردباری و فداكاری در تأمین امنیت مردم و كشور كوشیدند و حتی در مقابله با عوامل اغتشاش مظلومانه از جان خود گذشتند، وظیفه خود دانسته
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به صورت ویژه از فرماندهی انتظامی برای مقابله با اغتشاشگران تقدیر و تشکر کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تاکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی های آن ها استفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه امروز خود در ارتباط با عملیات ویژه نظامی این کشور اعلام کرد: مسکو یک بالگرد و ۷ پهپاد اوکراینی را ساقط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ