سرمربی تیم ملی ژیمناستیک با تاکید بر این که ترکیبی از باتجربه ها و جوان ها را به این تیم دعوت کرده است گفت: فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در مسابقات جهانی داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران برای تماشای دوئل حساس هفته به اصفهان خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یک ماه گذشته برای دومین بار به ترکیه سفر می کند.
سرمربی تیم ملی ایران در مراسم تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای ورزشکار حضور پیدا کرد.
وحید شمسایی با حضور در ورزشگاه حیدریان قم تماشاگر یکی از بازی‌های حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سوگوار شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم ملی تنیس حضور یافت و با قهرمان‌های این رشته دیدار کرد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران به دلیل سرماخوردگی در تمرین توپی امروز مردان ایران شرکت نکرد.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: الفتی و احمدکهنی به دلیل رنکینگ بالا در مسابقات انتخابی حضور نداشتند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان گفت: کهنی و الفتی از جمله ورزشکارانی بودند که با توجه به رنکینگ و مدال‌هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی ایران بر حضور آنالیزورهای قوی در کادر سرمربی جدید تاکید کرد و گفت: برای موفقیت تیم ملی این گروه بسیار تاثیرگذار هستند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران تاکید کرد تلاش این تیم کسب بهترین نتیجه در مسابقات جمهوری چک است.
فدراسیون فوتبال عراق خبر داد تیم ملی این کشور به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ایران در بغداد است.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: با کنار رفتن کیخا جوان‌ترها به تیم ملی دعوت شده‌اند و در این شرایط کار برای ما سخت تر شده است.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که 12 مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم، باز هم افتخارآفرینی کنیم.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت با صحبتی که تا یکی دو روز آینده با مسئولان فدراسیون خواهد داشت، تکلیف خودش را روشن خواهد کرد.
محمد مهرتاش سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: انتظار داشتیم با تغییراتی که ایجاد کرده بودیم تیم ترکیه و آذربایجان را بگیریم اما پنل داوری نمرات تیم‌های آذربایجان و ترکیه را بالا دادند.
تیم ملی تنیس بدون سرمربی به دیوس کاپ رفت!
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع حادثه تلخ حریق یک دستگاه تریلی در محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را در دم از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ