سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: الفتی و احمدکهنی به دلیل رنکینگ بالا در مسابقات انتخابی حضور نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری‌های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قرارداد‌هایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می‌کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی‌کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه‌های مالی که متحمل می‌شدیم دیگر قرارداد‌ها را تمدید نکردیم.
عباس عبدی نوشت: افرادی که روی کار آمده‌اند، احتمالا خیرخواه مردم هستند ولی این مساله ما نیست، آنان باید صلاحیت حرفه‌ای داشته باشند و در عمل نیز قواعد سیاست‌گذاری و اجرایی را نیز رعایت کنند. در این صورت غیرمسوول هستند، به جز این باشند همه آنان مسوول هستند.
سال ١٣۵١ است. دکتر محمدرضا کاظم‌زاده لاهیجی، پزشک خیر، برای معلولان و سالمندان رهاشده، خانه خیریه کهریزک را در انتهای جاده قم، بعد از بهشت زهرا (س)، راه‌اندازی می‌کند، فقط برای اینکه این افراد جایی برای خواب و نانی برای خوردن داشته باشند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان گفت: کهنی و الفتی از جمله ورزشکارانی بودند که با توجه به رنکینگ و مدال‌هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند.
این تصویری از امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه است که همیشه عجیب‌ترین جزئیات را از دورترین زوایا ثبت می‌کند.
سید حسن خمینی تاکید کرد: وقتی مردم خیرخواه هستند که پیرامون حاکمان جمع شده باشند و حکومت بر آنها سخت نباشد و فکر نکنند باری روی دوش آنها است.
سید حسن خمینی تاکید کرد: وقتی مردم خیرخواه هستند که پیرامون حاکمان جمع شده باشند و حکومت بر آنها سخت نباشد و فکر نکنند باری روی دوش آنها است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برپائی این همایش را پس از دوسال مایه خرسندی و برکت دانسته و خاطرنشان کردند: پیوندهای حیاتی در یک جامعه‌ی خوشبخت و خوش‌فرجام، همچون دوستی و گذشت و مهربانی و همدلی و همدردی و یاری‌رسانی و خیرخواهی و امثال آن به برکت رواج و اقامه‌ی نماز، استحکام می‌یابد.
مولوی عبدالحمید در نماز جمعه این هفته گفت: «ما دشمن نیستیم. ما خیرخواه همه هستیم. متاسفانه به حرف‌ها توجه نشده است که این مشکلات وجود دارد.»
این مولوی اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شهید حجت الاسلام شهرکی فردی خیرخواه بود، حتی در ایام کرونا به اکثر بیماران کرونایی خدمت و برایشان دارو، سوپ و غذا درست و بین خانواده ها و بیماران توزیع می کرد.
«از دید حقیر، آنانی که با دندانهای به هم فشرده، با تمام وجود به ترویج و آموزش و تجویز خشونت می‌پردازند، خیرخواه مردم نیستند.»
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تاکنون یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
ملا خیرالله خیرخواه، وزیر اطلاعات و فرهنگ طالبان، روز یکشنبه مولوی حیات‌الله مهاجر فرهی را به سمت معاونت انتشاراتی این وزارت برگمارد.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.
دوربین امیرحسین خیرخواه همواره صحنه‌های خاصی را از حواشی مسابقات ورزشی شکار می‌کند.
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی نوشت: اینکه منتقدان دولتتان را خیرخواه نظام نمی دانید گمراهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ