سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران برای تماشای دوئل حساس هفته به اصفهان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یک ماه گذشته برای دومین بار به ترکیه سفر می کند.
سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
هدایت تیم ملی بسکتبال ایران برای شرکت در جام جهانی 2023 به هاکان دمیر، سرمربی اهل ترکیه سپرده شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان تاکید کرد که در 19 سالگی مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد و دلیل آن هم تمرینات غلط و فشار بیش از حد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
سرمربی تیم ملی هلند برای دومین بار در تاریخ جام‌ جهانی به شیوه‌ای یکسان مقابل آرژانتین شکست خورد و حذف شد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان بار دیگر درباره تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت: دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم ایران تعریف کرده‌ام.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز بعد از نجات تیمش از باخت در بازی دیشب مقابل آمریکا با گل تساوی که بیل در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند گفت، "بار دیگر همه چیز به گرت بیل ختم شد. "
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیوند خاصی با بازیکنانش در تیم ملی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت: ۸۰ درصد بازیکنان ما نخستین بار حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنند.
برخلاف دفعات قبل، این بار دوئل میان سادیو مانه و کارلوس کی‌روش برنده‌ای نداشت.
بازگشت سرمربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر برگزاری تمرینات را با حضور نفرات خاص امکان پذیر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به حضور دوباره در تیم ملی ایران ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار با شیوه جدید برگزار می شود، گفت: تغییرات اعمال شده کاملا به ضرر ما است.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
با تصمیم فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا ایران را در مسابقات جام جهانی 2022 قطر هدایت کند.
مونتسرات پوچه‌دیاز برای نخستین بار در تاریخ لیگ هندبال زنان ایران به عنوان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ