سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان برای ارتقای روابط با کشورهای مختلف از جمله اندونزی، گفت: آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم.
سیامک نعمتی احتمالا در بازی مقابل پرسپولیس فیکس خواهد بود.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، امیدوار است تیمش بتواند در سوپرکاپ یوفا منچسترسیتی را شکست دهد.
مشهد ـ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ اتاق بازی برای دانش آموزان استثنایی در کشور در حال آماده سازی است.
معاون دیپلماسی وزارت خارجه گفت: ما هیچ شکی نداریم بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می‌تواند نقش خود را بیشتر کند و ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می‌کنیم.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، که خود در کمپ پناهندگان به دنیا آمده از کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد به دلیل نقشی که در کمک به پناهنده‌ها دارد تمجید کرد.
در اطلاعیه اداره هوانوردی فدرال آمده است که تاریخ اولیه مورد انتظار پرتاب ۲۱ فروردین است، اما تاریخ‌های پشتیبان این آزمایش ۲۲ و ۲۳ فروردین ذکر شده است. البته کمپانی ایلان ماسک، هنوز باید مجوز پرتاب را برای آزمایش این پرواز مداری خود از بوکا دریافت کند.
سیدحسین حسینی بعد از بازگشت دوباره به ترکیب تیم آبی آمادگی‌اش را به رخ کشید و نشان داد آماده تاریخ‌سازی دوباره برای آبی‌هاست.
شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
ولید رگراگی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار مقابل کانادا را مشخص کرد.
ملی‌پوشان فوتبال ایران به دنبال کسب پیروزی مقابل آمریکا و صعود به مرحله حذفی جام جهانی هستند.
هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند با کسب نتیجه برابر آمریکا به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنند.
یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.
کره جنوبی در شرایطی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که آنها در 10 دوره آخر این پیکارها حاضر بوده اند.
اندونزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برای اولین بار در تاریخ به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ