سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران تاکید کرد تلاش این تیم کسب بهترین نتیجه در مسابقات جمهوری چک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با کسب پیروزی باعث خوشحالی مردم شویم اما نشد.
دیه‌گو سیمونه، سرمربی اتلتیکومادرید از تلاش شاگردانش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمجید می‌کند.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی و شادی هواداران تلاش خواهد کرد.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف اصلی همه ما کسب مدال در المپیک است و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا تمام موانع موجود را از سر راه تیم برداریم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
قهرمان تکواندو آسیا گفت: همه تلاشم در مسابقات جهانی مکزیک کسب 120 امتیاز و مدال طلای جهان است.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: ما تلاش می‌کنیم با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت‌ جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
ژاوی پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما باید به جنگیدن ادامه دهیم و برای کسب قهرمانی در دیگر رقابت‌ها تلاش کنیم.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: همه تیم‌ها در مسابقات جهانی برای کسب سکو تلاش می‌کنند و ما نیز مانند همه تیم‌ها به دنبال این مهم هستیم.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: رئیس جمهور گفته است که «بهترین راه برای دستیابی به این نتیجه از طریق یک فرآیند دیپلماتیک است» و به همین دلیل ۱۶ ماه است که در مذاکرات (احیای برجام) حضور داریم و برای اجرای مجدد این توافق و بازگرداندن تمام طرف‌ها به آن تلاش می‌کنیم.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت که همچنان روش مذاکره و دیپلماسی ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: من اهل پیش‌بینی نیستم اما بچه‌های ما تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنند.
فولاد در یک دیدار دراماتیک‌موفق شد تا سپاهان را در اصفهان با تک‌گل آیاندا پاتوسی شکست بدهد.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ