وحید شمسایی با حضور در ورزشگاه حیدریان قم تماشاگر یکی از بازی‌های حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان از انگیزه بالا برای درخشش در مسابقات داخل سالن بانکوک می‌گوید.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
با حکم رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
سرمربی سابق الهلال تا سال ۲۰۲۶ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان انتخاب شد.
تمرین تیم ملی بسکتبال زنان صبح چهارشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۲) با حضور «النی کاپوجیانی» سرمربی یونانی؛ بمنظور آمادگی برای مسابقات سطح دوم کاپ آسیا در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
النی کاپوجیانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال بانوان انتخاب شد و تمرینات این تیم از پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.
قرارداد مربیان تیم ملی فوتسال ایران در سال جدید هنوز امضا نشده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
کارلوس کی‌روش پرتغالی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: پارکت نبودن سالن بسکتبال فدراسیون جانبازان و معلولین و سایر فضاهای تمرینی، سبب شکستگی زودهنگام ویلچرها و افزایش آسیب‌دیدگی بازیکنان شده است.
تیم ملی بوکس بعد از یازده سال دوباره به حسین نهرودی رسید.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار شد.
تیم ملی پاراتیراندازی در حالی از امروز اردوی آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در سالن تیراندازی آزادی آغاز می‌کند که از ۵ ورزشکار دعوت شده، تنها ۲ تیرانداز در اردو حضور دارند.
علی حمودی می‌گوید حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت ایران خیانت به مربیان داخلی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از مصاف تدارکاتی برابر قطر تماشاگر دیدار حساس بسکتبال ایران و چین شده است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که امروز در سالن غیراستاندارد تمرین کردیم که می‌توانست مشکل‌ساز باشد، تاکید کرد: هدف بزرگی در پیش داریم و موانع را برای رسیدن به اهداف برمی‌داریم.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.
شدت این درگیری لفظی آنقدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است
به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ