جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفکرات راهبردی شهید سلیمانی باعث فرار آمریکا از افغانستان شد و هم اکنون آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نمی‌دانند چه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تا این لحظه با جذب دو بازیکن دنبال کرده و همچنان در نظر دارد کار را ادامه دهد.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: باید مسائلی که راهبردی هستند را از اختیار دولت‌ها و تفکرات حزبی آن‌ها خارج کنیم و اجازه بدهیم نظام در این موارد تصمیم بگیرد و همه دولت‌ها در این رابطه مجری باشند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا باعث شده که تحلیل‎های بسیاری از ترکیب‌های احتمالی این تیم با حضور او مطرح شود.
سرمربی پرسپولیس بعد از دو هفته فوق العاده اکنون در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در تبریز و برابر تراکتور باید تیمش را آماده کند.
محمد نصرتی می‌گوید تراکتور برای پیروزی به اصفهان رفته است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی موفق شد نفت را در آبادان شکست دهد که ترکیب این تیم در مقایسه با دیدار قبلی دگرگون شده بود.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر تفکرات شورای فنی مثل ۲۰۱۴ اینچئون باشد با تشکیل آن مخالفم، در غیر این صورت اتفاق خوبی است.
توقف خانگی بدموقع تراکتور با تفکرات اسپانیایی
پیشکسوت بوکس ایران درباره شرایط نه چندان مناسب این روزهای بوکس ایران صحبت و اهالی این رشته را به اتحاد دعوت کرد.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.
طبق ادعای رسانه های برزیلی، وینیسیوس به احتمال زیاد در بازی نخست برزیل برابر صربستان در جام جهانی نیمکت نشین خواهد بود.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
در دیدار با سنگال تا حدودی مشخص می‌شود در تفکرات کی‌روش چه می‌گذرد، آیا او به دنبال ایجاد ثبات در ترکیب است یا اینکه می‌خواهد بازیکنان جدیدی را محک بزند؟
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
نبردهای فیزیکی موفق پرسپولیس به سایر امارهای تکراری سه امتیازی این تیم با مربیگری یحیی گل محمدی اضافه شد.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم خوبی را برای مسابقات آماده کردیم، گفت: دنبال کسب بهترین نتیجه از هر بازی هستیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند جذابترین بازی هفته اول باشد، گفت: تفکرات دو مربی پرتغالی به طور حتم در نتیجه بازی تأثیر به سزایی دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ