سرمربی پرسپولیس بعد از دو هفته فوق العاده اکنون در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در تبریز و برابر تراکتور باید تیمش را آماده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جوان پرسپوليس قصد دارد فصل جدید را با جاه‌طلبی ویژه‌ای دنبال کند.
شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امیدوار است که در المپیک پاریس از کیلیان امباپه بهره ببرند.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی مس شهربابک نمایش این فصل تیمش را هم با حضور در رده ششم به پایان رساند و این در حالی بود که آنها در مقطعی حتی مدعی صعود هم بودند.
سرمربی فجرسپاسی می‌گوید این تیم تا روز آخر برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید نحوه خروج این کشور از افغانستان بسیار شرم‌آور بوده و مدعی شد که این رویداد باعث افزایش جسارت و جاه‌طلبی روسیه شده است.
رئال مادرید برای پیروزی بر بارسا در نوکمپ به اندازه کافی تلاش نکرد. در این تیم کمبود جاه‌طلبی و عطش پیروزی مشهود بود.
هم‌زمان با آغاز رسمی روند انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی ترکیه، رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید ائتلاف مخالفان او هیچ برنامه خاصی جز «جاه‌طلبی سیاسی، تقسیم جایگاه‌ها و غارت کشور» ندارند.
هدف‌گذاری اقتصادی جدید چین نشان‌دهنده تمایل پکن به یک جهش اقتصادی قابل توجه در مقایسه با سال گذشته است. در سال ۲۰۲۲، دولت چین رشد اقتصادی این کشور را ۵.۵ درصد پیش‌بینی کرده بود، اما در پایان سال به دلیل آنچه کارشناسان اجرای سختگیرانه سیاست «کووید صفر» می‌خوانند رشد اقتصادی محقق شده تنها ۳ درصد بود.
میرزا آقاخان نوری ملقب به اعتمادالدوله، وزیر جاه‌طلبی بود که به ایران خیانت کرد و از سوی ناصرالدین شاه عزل شد. تلاش برای خلع ید امیرکبیر و قتل او در حمام فین کافی است تا هیچ‌گاه از میرزا آقاخان نوری در تاریخ ایران به نیکی یاد نشود.
مهدی عبدی که در اولین لمس توپ خود مقابل نفت مسجد سلیمان گل زد حالا روحیه بالایی برای ادامه راه پیدا کرده است.
نساجی در یک بازی پرماجرا در ضربات پنالتی توانست همچنان جاه‌طلبی خود را در این رقابت‌ها دنبال کند.
سای جمهوری و نخست‌وزیرها، جاه‌طلبی و میل به باقی‌ماندن در قدرت کار را به جایی می‌رساند که آن‌ها از واگذاری داوطلبانه قدرت سر باز می‌زنند.» کالینسون در تحلیل خود جاسیندا آردرن را به جرج واشنگتن تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «درست مانند امروز آردرن، جرج واشنگتن رییس‌جمهور ایالات متحده فهمید که در یک دموکراسی، سخت‌ترین کار به دست آوردن قدرت نیست بلکه دانستن زمان واگذاری آن است.»
پس از میزبانی جام خلیج فارس، عراقی‌ها قصد دارند جاه‌طلبی خود را با برگزاری مشترک جام ملتهای آسیا نشان دهند.
پیروزی مقابل صنعت نفت اهمیت بسیار زیادی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن دارد.
داستان یحیی و جاه‌طلبی مجریان جوان تلویزیون خبرساز شده است
باوجود بحران‌های مالی، باشگاه الاتحاد عربستان قرارداد جدیدی با ستاره مصری امضا کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پرسپولیس برای بازگشت به صدر و مس رفسنجان برای ادامه جاه‌طلبی پا به میدان آزادی می‌گذارند.
پرسپولیس برای بازگشت به صدر و مس رفسنجان برای ادامه جاه‌طلبی پا به میدان آزادی می‌گذارند.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
ناو هواپیمابر تازه ساخته چین پیام مهمی را به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال می‌کند. نیروی دریایی چین متعهد به ارائه قدرت نظامی بزرگ است که می‌تواند از منظر امنیت منطقه‌ای علیرغم بیطرفی دیپلماتیک چین در مورد موضوعات مورد مناقشه، سرمایه‌ای برای کشور‌های خلیج فارس محسوب می‌شود.
گروسی گفت: تنها این موقع است که آژانس «خواهد توانست تضمین لازم و موثق بدهد که هر گونه فعالیت [هسته‌ای] در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف صلح‌آمیز است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ