پرسپولیس حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تا این لحظه با جذب دو بازیکن دنبال کرده و همچنان در نظر دارد کار را ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نوبت صبح امروز خود را در سالن بدنسازی انجام داد.
با توجه به سبک بازی پرسپولیس، میلاد سرلک وظیفه سنگینی در خط هافبک سرخ‌ها دارد.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
پرسپولیس و سپاهان در هفته‌های دهم و بیست و پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تمرین امروز سرخ‌ها با حضور دو ستاره دیگر این تیم به پایان رسید.
هافبک سرخ‌ها در توافق با مدیران این تیم قراردادش را دو فصل دیگر با سرخ‌ها تمدید کرد.
طی جلسه امروز مدیربرنامه گلر شماره یک پرسپولیس با مدیران این تیم، دو طرف به توافق نرسیدند!
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
پر‌سپولیس بعد از دو روز استراحت امروز ۷۵ دقیقه تمرین کرد و سرمربی سرخ‌ها بازیکنانش را برای کسب دومین قهرمانی فصل آماده می‌کند.
محمدجواد محمدی که دو گل به پرسپولیس زده بار دیگر فرصت درخشش مقابل سرخ‌ها را خواهد داشت.
کمال کامیابی نیا و گئورگی گولسیانی غایبان تمرین دوشنبه سرخ‌ها بودند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران است، با پیروزی برابر مس کرمان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتایج دو رقیبش باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
9 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت قرار دارند و باید دید شرایط برای این تیم در جدال مقابل ملوان به چه شکل پیش خواهد رفت.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
دو کمک مربی اسپانیایی تیم فولاد، با تصمیم علیرضا منصوریان به کار خود در این تیم ادامه می‌دهند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید و با غلبه بر قعرنشین جدول، هم امتیاز با سپاهان شد اما برای نشستن بر صدر چندگل کم آورد.
دو مربی پرسپولیسی ممکن است استقلال را در بازی‌های پیش رو دچار مشکل کنند.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا شاید سرخ‌ها یک شوک بزرگ دیگر را هم متحمل شوند.
پرسپولیس با دو گلی که در نیمه اول از رحمان جعفری مهاجم شمس آذر دریافت کرده، از حریف قزوینی خود شکست خورده راهی رختکن شد.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که آماده برگزاری دیدار هفته دوم برابر فولاد هستند، در مورد وضعیت آمادگی مهاجم هلندی این تیم، جذب یک مهاجم جدید و کارت بازی مدافع این تیم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ