دو اتوبوس حادثه‌دیده صحنه‌های وحشتناکی را به رخ کشیدند. مسافرانی که برای نجات جان‌شان در میان آهن‌پاره‌های دو اتوبوس قدیمی تقلا می‌کردند. عملیات آغاز شد، تیم‌های امدادی وارد مهلکه شدند و نجات مسافران در دستور کار قرار گرفت. مجروحان از میان اتوبوس‌های سبز و سفید که خط‌های آبی روی بدنه‌شان خودنمایی می‌کرد، بیرون کشیده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
Qiyuan A ۰۷ شبیه به بسیاری از سدان‌های چینی مانند نیو ET ۷ و بی‌وای‌دی هان و... است که این یعنی چینی‌ها به خودشان هم در تقلید رحم نمی‌کنند!
در نمای ظاهری این مرسدس بنز جز زیباترین پروژه‌های تیونینگ محسوب می‌شود، زیرا بستر کار در حالت استاندارد جز بهترین سدان‌های دنیا است و تیونر نیز با استفاده از کیت بدنه فیبر کربن بر این زیبایی افزوده است.
تکنیسینی که از اتاق فرمان، پدر و مادر نوزاد را راهنمایی کرد تا کودک شیرخوار به زندگی برگردد. صحنه‌های یاری‌رسانی تکنیسین اورژانس اهواز ثبت شده تا سکانس‌های این نجات حیرت‌انگیز به یادگار بماند و فراموش نشود.
سانه‌های عبری زبان اعلام کردند که تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی برای بیست و پنجمین هفته متوالی علیه نتانیاهو برگزار شد.
میلاد سرلک فصل گذشته نیز علیرغم تمام شایعاتی که درباره‌اش وجود داشت ناگهان با یکی از جذاب‌ترین سکانس‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران وارد باشگاه پرسپولیس شد.
ام وی ام x۲۲ در کلاس شاسی بلند های کوچک و شاهین در کلاس سدان‌های ساب کامپکت قرار دارد. از این رو با وجود اینکه سایپا شاهین زیباتر است، اما مشتریانی که به شاسی بلندها علاقه دارند، به خرید شاهین تمایلی نخواهند داشت.
برخی از فیلم‌هایی که در شبکه‌های نمایش خانگی پخش می‌شود متاسفانه به عاملی برای تبلیغ دخانیات تبدیل شده است. سکانس‌هایی که موجب ترغیب آنان برای استعمال دخانیات می‌شود.
در یکی از سکانس‌های سریال هوم‌لند، اعضای سازمان سیا می‌خواستند کسی را تهدید کنند تا او تغییر موضع دهد. کری متیسون، شخصیت اصلی سریال، که یکی از جاسوسان کارکشتۀ سیا هم بود، به همکارانش گفت: وقتی کسی را تهدید می‌کنیم، باید آماده باشیم تهدیدمان را عملی کنیم.
شب گذشته جیلنهال برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از بازسازی فیلم Road House به کارگردانی داگ لیمان دیده شد.در این فیلم مبارزانی چون کانر مک‌گرگور ، آنتونیو رودریگو نوگیرا و رویس گریسی حضور دارند. منبع: خبرآنلاین
"شهرام" برادرم را روی یک ویلچر گذاشت، دست و پای او را بست و یک میز را روی به روی او قرار داد و ابزارهای جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و ...) را بر روی میز چیید درست مانند سکانس‌های سریال نمایش خانگی "خ.س" که شهرام عاشق این سریال بود!
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.
در این ویدیو می‌بینیم که یک بابون گرسنه به دسته فلامینگو‌هایی که درون رودخانه قرار دارند حمله می‌کند و موفق به شکار یکی از آن‌ها می‌شود. اگر به سکانس‌های بعد دقت کنید می‌بینید که بابون فلامینگوی نگون بخت را تکه تکه می‌کند و می‌خورد.
محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران قیمت درنظر گرفته شده برای فروش بلیت سانس‌های اکران بازی تیم ملی ایران و آمریکا در تمامی سینماهای کشور را ۴۵ هزار تومان اعلام کرد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث سه بوستان به‌منظور افزایش سرانه‌های سبز و تفریحی برای شهروندان خبرداد.
یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین سکانس‌هایی را از او داشتند.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:سرانه ورزشی تهران پایین‌تر از متوسط کشور است و توزیع سرانه‌های ورزشی در مناطق ۲۲ گانه نیز اختلاف معناداری دارد.
شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر شمال به جنوب با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.
شهردار تهران گفت: در محدوده جنگ افزارسازی ۱۱ هکتار در قالب پارک با رویکرد تأمین سرانه‌های هفت گانه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
در یکی از سکانس‌های این سریال که علی شادمان بازیگر نقش جاوید موفق شده حریفش را شکست دهد، او به سبک خوشحالی حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل تیلور آمریکایی به شادی می‌پردازد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنین توجه به سرانه‌های خدماتی در تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه(س) مدنظر قرار گیرد.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران از فصل جدید جلسات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به منظور ارتقاء سرانه‌های خدماتی در بافت‌های فرسوده پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ