دو ستاره فصل اخیر استقلال حالا در تیم ملی مشغول خودنمایی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران در اولین دیدار خود در کاپ آسیا دیویژن B در مقابل مالزی به برتری رسید.
آخرین سرمربی ایرانی پیش از برانکو، اولین سرمربی ایرانی پس از ایوانکوویچ، چه سرنوشت غریبی برای حمید درخشان و یحیی گل‌محمدی.
رقابت‌های فوتبال باشگاهی در سراسر جهان در شرایطی رو به پایان است که لژیونرهای فوتبال ایران در چند کشور همراه با تیم‌های خود صاحب عنوان قهرمانی شدند و سال درخشانی را پشت سر گذاشتند.
ایران با داشتن سوابق درخشان در مبارزه با استعمار و حمایت از جنبش‌های سیاه‌پوستان دارای سرمایه معنوی در میان مردم قاره آفریقاست، اما متأسفانه از دیپلماسی پایدار در این قاره غفلت کرده است.
مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص عملکرد تیم دختران زیر 17 سال در مسابقات آسیایی صحبت کرد.
مسعود درخشان، استادتمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. او در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد و در سال ۱۳۵۰ پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران با استفاده از بورسیه تحصیلی به انگلستان رفت تا کارشناسی ارشدش را در رشته اقتصادسنجی و دکتری اقتصاد ریاضی و بهینه‌سازی از دانشگاه‌های آکسفورد و لندن دریافت کند. او موسس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) است و از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۱ ریاست آن را برعهده داشته است.
غنی‌نژاد ادامه می‌دهد که چپ‌ها کاری کردند که ۴۰ سال ما را گرفتار کردند!‌ای کاش آقای غنی‌نژاد منظور خود از چپ بودن و کار‌های چپ‌ها در چهل سال اخیر را مشخص می‌کرد و سپس در مقابل به برخی رفتار‌های نئولیبرال‌ها در این تاریخ چهل‌ساله نیز اشاره می‌کرد که خصوصی‌سازی‌های مطلوب جناح ایشان در جریان اصلاح‌طلبی و حتی اصولگرایی چه بلایی بر سر کارگران آورد و در دولت‌های مطلوب ایشان نیز با کلماتی مانند توسعه و خصوصی‌سازی تمام کارگرانی که به امید بهبود وضعیتی بهتر رای داده بودند را فقیر‌تر کردند.
حدود ۲۰۰ خوشه ستاره‌ای عظیم در منطقه‌ای پر از گرد و غبار با وسعت حدود ۵۰۰۰ سال نوری(تنها پنج درصد قطر کهکشان راه شیری) زندگی می‌کنند، با این حال، مقدار گاز در این منطقه کوچک برابر با کل گاز موجود در کهکشان راه شیری است.
تیم شطرنج لینتس با حضور درخشان پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی بوندسلیگای اتریش دست یافت.
مهدی قایدی، ستاره جوان استقلال، در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه ذوب آهن شد.
تراکتور با برد پنج گله مقابل نفت مسجدسلیمان، شروعی درخشان در سال جدید را رقم زد.
اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
دستورالعمل آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سال جاری، درخشان بوده است.
عبدی نوشت: تاکید بر تبلیغ و روایت توخالی و امید دادن به اینکه آینده درخشان است، مطلقا مورد توجه کسی قرار نمی‌گیرد. اگر واقعا آینده درخشان است باید گفت که چرا و براساس چه منطقی چنین می‌بینند؟ دلایل آن را بگویید تا دیگران هم قانع شوند؛ و الا این ادعای بلادلیل و غیرموجه است و برای دل خوش کردن خود و مردم است.
سران قوا تاکید کردند: سپاه بخشی از قدرت نظامی جمهوری اسلامی است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشاء خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است.
لوسیانو پریرا در سن 39 سالگی، همچنان در فوتبال ایران می درخشد و امروز روی هر دو گل تیمش نقش اصلی را ایفا کرد.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
بررسی شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار بانک آینده، نشان از عملکرد درخشان این بانک در شش‌ماهه نخست سال 1401 دارد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان درخشان آرژانتین در جام جهانی، از هشت سال پیش رابطه‌ای صمیمی با داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا دارد و او را معلم و برادر خود می‌داند.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
بانک ملت در شش ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱۷ هزار میلیارد ریالی و رشدبیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، عملکردخیره کننده خود راتداوم بخشید.
ادین ژکو، ستاره باتجربه اینتر، مدعی شد 15 سال است چنین روند درخشانی را از خود ارائه می دهد.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ