مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست و جاده آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که سهم کشورمان در مجموع تنها دو مدال بود تا شرایط بد این رشته بیشتر از قبل خودنمایی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش باسابقه دوچرخه‌سواری توانست به مقام نخست مسابقه استقامت جاده اولین مرحله لیگ برتر جاده دست یابد.
نماینده دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
قهرمان دوچرخه سواری هلندی گفت: «این بزرگترین مسابقه زندگی من بود و این آدم‌ها بسیار مهربان بودند که مرا به خانه خود راه دادند و اجازه دادند از توالت آن‌ها استفاده کنم.»
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اعلام کرد.
اولین دوره مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در رشته بانوان در حرم مطهر امام خمینی (ره) " برگزار می‌شود.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست و جاده آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که سهم کشورمان در مجموع تنها دو مدال بود تا شرایط بد این رشته بیشتر از قبل خودنمایی کند.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
کاروان دوچرخه سواری ایران در بخش جاده مسابقات قهرمانی آسیا حتی یک مدال هم کسب نکرد.
تبریز- سرپرست هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به عدم آمادگی اردبیل برای میزبانی از تور ایران- آذربایجان، از برگزاری این تور در دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبرداد.
مسابقه دوچرخه سواری بانوان در اراک
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان تنکابن درپی حواشی به وجود آمده پس از پایان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور دراین شهرستان واکنش نشان داد وگفت: برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات بانوان از سوی هیئت وفدراسیون دوچرخه سواری اعلام نشده بود.
حمید عطاءاللهی به عنوان دبیرکل فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شد.
دوچرخه سواری به‌عنوان یک ورزش سالم و مفید شناخته می‌شود و در بسیاری از کشور‌های پیشرفته سعی بر این است که مردم را به سمت دوچرخه سواری سوق دهند. علاوه‌بر فواید خوبی که دوچرخه سواری بر بدن دارد، برای محیط‌زیست نیز مزایای خوبی به همراه دارد. باوجوداین افراد زیادی از آن برای ورزش و تناسب‌اندام، حمل‌ونقل و تفریح و سرگرمی استفاده می‌کنند.
مرحله چهارم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده مردان ایران با معرفی برترین ها برگزار شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
وزارت ورزش با زمان پیشنهای فدراسیون دوچرخه سواری جهت زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون موافقت کرد.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به ادعای یکی از رکابزنان درباره جایزه مسابقات تور ایران - آذربایجان توضیحاتی داد.
کامیل، دختر ۸ ساله که از بیماری سندرم وکنترل رنج می‌برد، پس از سه روز و طی مسافت ۹۰ کیلومتر با دوچرخه خود را به زمین تمرین پاری سن ژرمن رساند تا با کیلیان امباپه دیدار کند. او در بدو ورود مورد تشویق جمعیتی که برای دیدن او آمده بودند، مواجه شد.
اداره حقوقی قوه قضاییه در نظریه‌ای مشورتی اعلام کرد که دوچرخه‌سواری و موتورسواری بانوان، فاقد وصف مجرمانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ