دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: طی دو تا سه سال آینده از واردات محصولات پلاسمایی بی‌نیاز می شویم که این یک اقتصاد و امنیت بسیار بزرگی را نیز به ارمغان خواهد آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت دفاع گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.
یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن جوانان بود که از سوی سرپرست بانک مسکن اعلام شد همچنین از سوی دیگر در بخش ریلی نیز ایران توانسته به خودکفایی برسد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
آبادان - وزیر نفت گفت: امروز در ایران با وجود جوانان انقلابی، اعلام می‌کنم که در ساخت پالایشگاه نفت و گاز به خودکفایی رسیده ایم.
رئیس جمهور اقدامات انجام شده در باغ ملی گیاه‌شناسی و اصلاح و ذخیره ژنتیکی گونه‌های مختلف گیاهی را از جمله اقدامات ماندگار و تاثیرگذار در افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی و دستیابی به خودکفایی کشور در زمینه بذر دانست و از پژوهشگران، محققان و متخصصین کشاورزی در این مرکز قدردانی کرد.
بندرعباس - وزیر نفت با بیان اینکه ایران در جمع ۶ کشور دارنده دانش‌فنی تولید کک‌اسفنجی قرار گرفته است، گفت: ایران در تولید کک اسفنجی به خودکفایی می رسد.
بندرعباس - وزیر نفت گفت: ایران در تولید کک اسفنجی به خودکفایی می رسد.
در پی دست یابی شرکت ساپکو به فناوری تولید پیشرانه ‌جدید خودرو، موسوم به EFP، تولید انبوه این پیشرانه قدرتمند داخلی وجایگزینی آن با مدل قبلی EF۷، با سطح خودکفایی ۸۵ درصدی در دستور‌ کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه ایران جزو ۵ کشور توربین‌ساز در دنیا است، گفت: امروز به همت کارشناسان کشورمان به خودکفایی بیش از ۹۸ درصدی در ساخت تجهیزات برق رسیده‌ایم.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
معاون ساخت و توسعه راه‌آهن گفت: در بخش ریلی کشور تمام پروژه ها داخلی سازی می شود.
در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو، داخلی‌سازی قالب‌ها و ابزار قطعات خودرو در دستور کار قرار گرفته و با همت مهندسان ساپکو و زنجیره تامین، خودکفایی صد درصدی تولید قالب‌های پرسی و ابزار کنترلی در سال ۱۴۰۱ محقق شد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از افزودن ۷۲۰ گیگ به ظرفیت اینترنت کشور خبر داد.
یک کارشناس اقتصادی به تابناک اقتصادی گفت: سیاست پالایشگاه فراسرزمینی و راه‌اندازی ظرفیت نیمه‌فعال پالایشگاه‌های کشور‌های همسو با توجه به بومی‌سازی تجهیزات پالایشی در کشور و خودکفایی در تولید بنزین، امری بسیار جدید و مهم بوده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
تبریز- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در پدافند هوایی کشور گفت: پدافند هوایی ایران اسلامی به خودکفایی کامل رسیده است.
براساس اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ۸۰ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در جهان انجام می شود اما سهم ایران در حوزه ناچیز و این نشان دهنده غفلتی بزرگ در استفاده از این موقعیت است.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ و گرامیداشت واقعه قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، تحقق موازین اسلامی و استقلال و خودکفایی کشور را از اهداف و آرمان های اصلی امام راحل (ره) برشمرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ