رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: نهال مورد نیاز برای طرح یک میلیارد درخت امسال تولید و از سال آینده کاشت آن آغاز می شود.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
شیراز- رئیس کمیته امداد کشور گفت: طی ٩ ماه اول امسال یک هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.
وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود ۱.۶ میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.
دبیر اجرایی اتحادیه صادرکنندگان خشکبار با اشاره به تعرفه نیم درصدی و غیررقابتی شدن محصولات باغی گفت: امسال خشکبار از ۳ میلیارد دلار صادرات سال گذشته به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی تولید پوشاک در ۷ ماهه امسال، گفت: در این مدت یک و نیم میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور شده است.
رئیس نظارت و ارزیابی طرح های بیابانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: امسال ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با پدیده بیابان‌زدایی و گرد و غبار تخصیص یافته است.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
عرضه‌های سیمانی‌ها در هفته جاری از دیروز (یکشنبه اول آبان) آغاز و تا امروز (دوشنبه ۲ آبان) هم ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلوی عرضه می‌برند. سیمانی‌ها تا پایان مهر و در ۷ ماهه امسال، در مجموع نزدیک ۳۲ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۲۰.۵ همت (هزار میلیارد تومان) در تالار سیمان بورس کالا فروختند.
رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم تجارت خارجی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در ۵ ماهه سال جاری به رقم یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۳۹۴ هزار دلار رسید.
وزیر صمت با اشاره به چهار سال واردات ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت: در این شرایط طبیعی بود که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. از همان ابتدا کفتیم که واردات خودرو از نظر وزارت صمت بلامانع است. زیرا فضایی در کشور وجود دارد که می‌گوید ما می‌خواهیم یک انحصار در بازار خودرو ایجاد کنیم.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌طلبانه و تلاش برای تداوم جنگ اوکراین، دولت آمریکا بزرگ‌ترین بسته تسلیحاتی خود را به ارزش یک میلیارد دلار برای ارتش اوکراین ارسال می‌کند.
ثروتمندترین زن میلیاردر جدید امسال نیز یک وارث است؛ رناتا کلنرووا اهل چک و چهار فرزندش پس از مرگ همسرش، پتر کلنر، در یک سقوط هلیکوپتر در مارس ۲۰۲۱، حدود ۱۶.۶ میلیارد دلار به ارث بردند.
بانک ملت گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان تیرماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی شده در ماه چهارم سال، 86.925 میلیارد و 439 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است.
تغییرات تورمی اولین ماه تابستان از سوی مرکز آمار اعلام شد؛ تغییراتی که نشان از تداوم روند صعودی شاخص قیمت مصرف کننده و رکوردشکنی قیمت برخی کالا‌ها همچون روغن حکایت دارد.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ