نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بند ناف اقتصاد خود را از دلار جدا کنیم، چرا که تا زمانی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد، اقتصادمان پا نمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ به اینتر هشدار داده است که باید به طور کامل بند آزادسازی 6 میلیون یورویی یان زومر را پرداخت کند.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت شفاف کردن «مصادیق آزادی‌های مشروع» به اصول و مفادی از قانون اساسی اشاره کرد که با لحاظ قیود و حتی بدون لحاظ قیود، به این مقوله پرداخته‌اند و در این راستا نکاتی در باب «بند ششم از اصل دوم»، «اصل سوم» و «فصل سوم» قانون اساسی مطرح کرد.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
قربان زاده رئیس سازمان خصوصی کشور گفت: به جای سفارش و زد و بند و خواهش باید کمیته حسابرسی و کمیته سرمایه گذاری و نظم در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس برقرار شود.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از این که مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.
دستور العمل قراردادهای میان باشگاه ها و بازیکنان در 30 بند ارائه شده و قوانین جدیدی باید در قراردادها گنجانده شوند.
قانون تحریم‌های ایران، که باید به طور مستمر توسط کنگره تحت یک بند غروب اجباری تمدید شود، به قوه مجریه آمریکا اجازه می‌دهد تا به بهانه تلاش ایران به سلاح هسته ای، بخش انرژی ایران را تحریم کند.
کوثری گفت: چارچوب قانون مهم است. ما اگر تابع قانون باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود، اما اگر برخی فراتر از قانون باشند باید قانون با آن‌ها برخورد کند. اگر افراد حجاب را رعایت نکنند آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ همه باید تابع قانون باشند.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
ژوائو کانسلو که با قرارداد قرضی و بند خرید 65 میلیون یورویی از سیتی به بایرن پیوسته، در پایان فصل باید به جمع سیتیزن‌ها برگردد چون بایرن بند خرید او را فعال نخواهد کرد.
رهبر انقلاب در اولین روز از سال نو در حرم مطهر رضوی فرمودند: قبلا اروپا که نفت ما را وارد می‌کرد از ما سود بیشتری می‌برد و الان هم همین‌طور است. باید به فعالیت اقتصادی غیرنفتی بپردازیم.
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم آنکه رئیس جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.
استقلال شب گذشته قرارداد یزدانی را به صورت یک طرفه فسخ کرد اما اگر این کار غیر قانونی بوده باشد، باید منتظر محرومیت آبی ها باشیم.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است بدون توجه به مسائل داوری برنده بازی با صنعت نفت باشند.
نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت. نمی‌دانم از اتفاق خوشی که در حال وقوع است بنویسم یا از اینکه چرا باید کسی با این همه معلومات و ویژگی در زندان از رساله دکتری‌اش دفاع کند. نمی‌دانم باید از مسئولان زندان بابت فراهم کردن شرایط تحصیل تشکر کنم یا بگویم نمی‌شد به مددجو مرخصی دهند تا در دانشگاه از پایان‌نامه‌اش دفاع کند؟
فیفا در منشور انضباطی خود، برای اهانت به علائم و نمادهای هویتی کشورها جرایمی در نظر گرفته است و باید دید توهین آمریکا به ایران با حذف لوگو «الله» از پرچم جمهوری اسلامی چه عواقبی خواهد داشت!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون غیر از بانک مرکزی هیچ کدام از بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.
رئیس سازمان‌بورس و اوراق بهادار از اصلاح اساسنامه صندوق پالایش و دارا در دولت خبر داد و گفت: بند به بند اساسنامه این دو صندوق، باید در دولت تصویب شود.
در قرارداد استراماچونی بندی وجود داشته که آبی ها حق اعتراض به مراجع قانونی را از خود سلب کرده اند.
من در ماه فوریه «بهمن ماه» قراردادم را تا پایان رقابت‌های جام ملتهای آسیا با تیم ملی عمان تمدید کردم اما در قراردادم بندهایی وجود دارد که در صورتی که بخواهم بروم باید جریمه‌هایی پرداخت کنم
وزیر راه و شهرسازی باردیگر با هشدار به شرکت‌های هواپیمایی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما به هر بهانه‌ای ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ