دستور العمل قراردادهای میان باشگاه ها و بازیکنان در 30 بند ارائه شده و قوانین جدیدی باید در قراردادها گنجانده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد ضمن تشریح جزئیات دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور، گفت: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور توسط بانک مرکزی در حال صدور است.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
یکی از دستورالعمل‌هایی که در استفاده از انواع آجیل‌ها و مغزیجات برای چاق شدن صورت باید مد نظر قرار داد، مصرف به اندازه آن‌ها می‌باشد. به عبارت دیگر، مصرف زیاد آجیل‌ها و مغز‌ها به چاق شدن سریع‌تر صورت کمک نمی‌کند، بلکه باعث بروز مشکلات متعددی خواهد شد.
رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
شرکت‌های دارویی برای تولید هرچه بهتر دارو پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی دارند، دستورالعمل‌هایی که ممکن است با قطع مکرر برق نقض شود یا در بهترین حالت برای تامین آن‌ها قیمت دارو افزایش پیدا کند.
رگولاتور فضای سایبری چین پیش نویس دستورالعملی برای سخت تر کردن محدودیت های مربوط به استفاده از اپ، پایانه های هوشمند و فروشگاه های اپلیکیشن برای کاربران زیر سن قانونی آماده کرده است.
دستورالعمل برگزاری بازی های جام باشگاه های آسیا اجباری به استفاده از وی ای آر در مسابقات ندارد.
با پیگیری های دیوان محاسبات کشور، دستورالعمل نظام آمارهای مالی دولت در سال ۱۴۰۲ در اجرای جزء(۲) بند(ک) تبصره (۲) قانون بودجه در نظام حسابداری بخش عمومی دولت اجرایی شد.
معاون نیروی انسانی فراجا گفت: بهره مندی از ارشدیت های مدارک تحصیلی کارکنان صرفا برابر دستور العمل های ابلاغی صورت میذیرد.
طرح تدوین دستورالعمل حفاظت از باغ‌های تاریخی با بررسی تطبیقی شیوه‌های سنتی و نوین باغبانی (بر اساس ۴ نمونه موردی از باغ‌های بیرجند، کرمان و یزد) در پژوهشکده ابنیه تاریخی‌ به انجام رسید.‌
استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۶۳۸ با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای دستورالعمل و سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ابلاغ کرد.
بیمه مرکزی ایران موظف است دستورالعمل ورود بیمه های تجاری به فرایند بیمه مسئولیت مدنی شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی کشاورزی فناورانه را تا ۶ ماه پس از ابلاغ این قانون تدوین کند.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آماده سازی دستورالعمل رعایت تمام مسایل ایمنی در فرودگاه های کشور بر اساس کنوانسیون شیکاگو خبر داد.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
پس از بازدید شهردار منطقه ۱۱ تهران از پاساژ الزهرا(س) و تشکیل کمیته ایمنی، دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی با پیگیری این منطقه به کسبه و مالک پاساژ ابلاغ شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
وزارت دادگستری ایالات متحده مشغول بررسی دستورالعمل های جدیدی برای شرکت ها در مورد استفاده کارکنان از اپلیکیشن های پیام رسان و دستگاه های شخصی است.
حمید آذرمند گفت: دستورالعمل معاملات بورس کالا با استفاده از ابزارهای اعتباری به شبکه بانکی ابلاغ و زیرساخت های لازم فراهم شده است که انتظار می رود این هدف در نیمه دوم سال جاری محقق شود.
برقراری بیمه هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، توجه به صنایع دستی در ابلاغیه کلی سیاست های برنامه ششم و تهیه دستورالعمل اکوکمپها از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود گذشت یک ماه هنوز دستورالعملی درباره قانون درآمد پایدار و هزینه‌های شهرداری‌ها ابلاغ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ