رئیس سازمان‌بورس و اوراق بهادار از اصلاح اساسنامه صندوق پالایش و دارا در دولت خبر داد و گفت: بند به بند اساسنامه این دو صندوق، باید در دولت تصویب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
شاخص کل تا به این لحظه با اصلاح نزدیک به ۵ هزار واحدی مواجه شده است اما حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
مادامی که وضعیت ناهمگون گفتمانی حاکم است نمی‌توان انتظار داشت اصلاح‌طلبان در پیش از بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برنامه‌های مدون سیاستی خود را تدوین و با اتکاء بر آن به‌دنبال کسب اکثریت بروند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از استان های همجوار سند ۲۰۰ هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.
علی آبادی در جلسه رای اعتماد گفت: برای جلوگیری از خام فروشی باید اسناد بالادستی و اساسنامه وزارت صمت مطالعه شود تا این معضل برطرف شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گزارش این کمیسیون درباره عدم اجرای قانون اصلاح اساسنامه بانک‌های دولتی تهیه شده و آماده قرائت در صحن مجلس است.
روز گذشته جلسه کانون مربیان فوتبال ایران با حضور اکثریت اعضا در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
بند جنجالی اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العا‌ده امروز، اصلاح شد.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت با تصویب اصلاح بخشی از اساسنامه این بانک و انتخاب یک عضو جدید در هیات مدیره برگزار شد.
مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت با تصویب اصلاح بخشی از اساسنامه این بانک و انتخاب یک عضو جدید در هیات مدیره برگزار شد.
هیات وزیران با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اصلاح اساسنامه شرکت شهرک‌های کشاورزی موافقت کرد.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید مصوبه اصلاح اساسنامه صندوق ملی مسکن در جلسه این شورا خبر داد.
اساسنامه دو صندوق دارایکم و پالایشی یکم چندی پیش اصلاح و به تصویب هیات دولت رسید. یکی از اصلاحات این بود که این دو صندوق دارای بازارگردان شوند. عملکرد بازارگردان صندوق پالایشی یکم چگونه بوده است؟
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، از  سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم خبر داد.
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
مصوبه هیأت دولت برای اصلاح اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم ابلاغ شد.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واگذاری سهام سایپا و ایران خودرو در نیمه دوم سال جاری خبر داد و در عین حال گفت که اصلاح اساسنامه ETF ها در جریان بررسی در دولت است.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ