وزیر راه و شهرسازی باردیگر با هشدار به شرکت‌های هواپیمایی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما به هر بهانه‌ای ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
پیراهن مایکل جردن در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شد.
آمریک ۱۲۵.۱۳ میلیون دلار موشک های جاولین را در اختیار انگلیس قرار خواهد داد.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باشگاه پاری‌سن ژرمن بدون دریافت هیچ مبلغی با جدایی آندر هررا، هافبک اسپانیایی خود، موافقت کرده است.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
فراری 643 که توسط راننده فرانسوی یعنی ژان آلسی در فصل 1991 رانندگی می‌شد، در حراجی فروخته می‌شود.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۴ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیون دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۱ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
عمارت والدین دیگو مارادونای فقید در حدود یک‌میلیون دلار فروخته شد.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
در بحبوحه جنگ اوکراین و افزایش تنش‌ها در منطقه، یک مقام دفاعی آمریکا از فروش ۵۰ میلیارد دلاری اسلحه در این کشور خبر داد.
شرکت طرف قرارداد نتوانست مبلغی حدود 200 هزار دلار که پیش‌بینی می‌کرد از طریق بلیت فروشی تامین می‌شود را به فدراسیون ایران پرداخت کند.
روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد خود برای فروش تسلیحات نظامی به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معافیت هتل‌ها از پرداخت مالیات، تعطیلی موزه ها در روزهای عاشورا و تاسوعا، برگزاری مراسم آیینی ایام محرم واحتمال فروش دلاری بلیت پروازها از جمله خبرهای گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلاً ممنوع است البته احتمال دارد بعد از اربعین تصمیم دیگری گرفته شود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ