مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها اعلام کرد انتخابات فدراسیون اسکواش فردا با حضور 4 کاندیدا برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.
روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در حالی به پایان رسید که هیچ فرد جدیدی برای ثبت‌نام نیامد.
انتخابات فدراسیون ژیمناستیک فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد تا تکلیف ریاست این فدراسیون بعد از ۲۰ ماه مشخص شود.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
انتخابات فدراسیون هاکی در شرایطی فردا یکشنبه ۱۴ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز خبری از استعلام نهایی کاندیداها نیست.
مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری فردا یکشنبه برگزار می‌شود.
فدراسیون دوچرخه‌سواری در حال حاضر به فردی نیاز دارد که در انتخابات با پشتوانه مالی قدم جلو گذاشته باشد نه اینکه تنها به دنبال پر کردن صندلی خالی ریاست باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال فردا برای حضور در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحرین سفر می‌کند.
با وجود گذشت چند روز از شروع ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون بوکس، فعلا هیچ فردی پا پیش نگذاشته است.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش فردا با حضور چهار کاندیدا برگزار می‌شود.
مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش برای احراز پست ریاست، فردا برگزار می‌شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزات ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا سلیمانی به عنوان دبیر به فدراسیون ژیمناستیک باز می گردد، گفت: چه سلیمانی چه هر فرد دیگری که بتواند انتخابات این فدراسیون را برگزار کند، مورد استفاده قرار می گیرد.
وزارت ورزش فردی را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب کرده که ۶ ماه پیش توسط همین وزارتخانه و برای ورود به انتخابات همین فدراسیون «ردِ صلاحیت» شده بود.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
درحالیکه تنها یک روز به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی باقی مانده، لابی سنگینی در هتل محل اقامت نزدیک به 90 رئیس فدراسیونی که به بلگراد آمده‌اند، در حال انجام است.
انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.
زمان و مکان برگزاری مجمع فردا سه شنبه انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هیئت رئیسه این فراکسیون فردا در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.
به نظر مى رسد با وجود برخى اخبار، نصيرزاده فردا به عنوان نماينده فدراسيون كشتى در انتخابات حاضر خواهد شد.
واکنش چمران به بازداشت شهردار منطقه ۱۵
تاج نمی‌تواند نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال باشد چون طبق اساسنامه: هر فرد حداکثر ۳ دوره می‌تواند در هیات‌رئیسه (رئیس، نایب‌رئیس یا عضو هیات‌رئیسه)حضور داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ