معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزات ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا سلیمانی به عنوان دبیر به فدراسیون ژیمناستیک باز می گردد، گفت: چه سلیمانی چه هر فرد دیگری که بتواند انتخابات این فدراسیون را برگزار کند، مورد استفاده قرار می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
معاون وزیر ورزش پاسخ مشخصی به قبول استعفای حمید سجادی از مسئولیتش در وزارت ورزش و جوانان نداد.
علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قانون منع عقد قرارداد به دلار و ریال در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست!
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرانجام نسبت به تکرار اتهامات هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو علیه خود واکنش نشان داد و این صحبت ها را کذب محض دانست.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به بحث رای دادن معاون وزیر ورزش در مجمع ژیمناستیک واکنش نشان داد.
واکنش پولادگر به حملات تازه دبیر؛ باب توهین بازشده
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو و رد صلاحیت نامزد ریاست یک فدراسیون واکنش نشان داد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی، علیرضا دبیر و مصطفی آجورلو واکنش نشان داد.
معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در جریان دلیل برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست!
واکنش پولادگر به حملات شدید دبیر
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.
بازار سهام در روزهای اخیر وارد فاز منفی شده است و حالا پرسش بسیاری از سهامداران این است که این افت به‌معنای شروع روند نزولی بازار است؟
متهم: گرمای هوا و ترافیک مرا عصبی کرد
واکنش معاون فرهنگی وزیر ورزش به درگیری زشت پولادگر و دبیر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ