اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: سفر من و دبیر فدراسیون ربطی به انتخابات ندارد بلکه برای صحبت با اسپانسرها به سفر رفته‌ایم.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت انتخاباتی فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک، توضیح داد.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
بر اساس حکم دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری که بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود، ابطال شد.
اداره کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرد که فدراسیون دوچرخه‌سواری خودش نمی‌خواهد انتخابات هیات تهران برگزار شود.
اداره کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرد که فدراسیون دوچرخه‌سواری خودش نمی‌خواهد انتخابات هیات تهران برگزار شود.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری پشت پرده حواشی که از سر گذراند تا بتواند وارد مجمع انتخاباتی شود را بازگو و عنوان کرد: نمی‌خواستم به خاطر حرف‌های غیر واقعی ببازم.
از ورود خبرنگاران به مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری ممانعت شد.
از ورود خبرنگاران به مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری ممانعت شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران با حضور دو ناظر از کنفدراسیون آسیا برگزار خواهد شد.
دو نامزد دیگر به جمع نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اضافه شدند.
کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری شش نفر شدند.
وزارت ورزش هنوز تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام نکرده و این مسئله باعث نگرانی اهالی این رشته شده است.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال حواشی و هجمه های وارده به وی در مسیر انتخابات گفت: هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم.
مربی سابق تیم ملی معتقد است کسی دلسوز دوچرخه سواری نیست و اوضاع هر روز هم بدتر می‌شود.
دوچرخه سواری که با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کند، این روزها انتخاباتش هم اسیر حواشی شده و خبری از برگزاری آن نیست.
تعدادی از کارمندان وزارت ورزش برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری باید دنبال جلب نظر وزیر باشند.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هر قدمی که برای برگزاری انتخابات فدراسیون برداشتیم را به اطلاع اتحادیه جهانی رساندیم و فقط منتظر تاریخ انتخابات هستیم.
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری مشخص شدند.
پولادگر معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ژیمناستیک یک سال پیش دوره ریاست قبل به اتمام رسید و رئیس قبلی شرایطی را رقم زد که نتوانستیم انتخابات را برگزار کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.
فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات خود به واسطه سفر بدون اطلاع یکی از رکابزنان به سوئیس و حالا انتقاد تند ورزشکار ملی پوشش در عدم معرفی برای سفر به ایتالیا دچار حواشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ