اهواز- جانشین کل سپاه گفت: کل روستاهای خوزستان تحت پوشش جهاد آبرسانی قرار می گیرند تا آبرسانی به مردم صورت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی سطح ۱ برای همه دانش آموزان مناطق روستایی عشایری و مناطق شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت رایگان خواهد بود.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
درسال ۱۴۰۱ سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران ۴۰ درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌ددهد که نسبت به سال قبل ۰.۳ درصد کاهش داشته است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت ۴ متهم به تجهیز مدارس روستاهای این استان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان مجازات جایگزین ۶ ماه حبس خبرداد.
تربت حیدریه ـ معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۹۵۳ پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی چشم انتطار کمک خیرین است.
در برخی رسانه‌ها آمده، اداره اوقاف سلمانشهر در متل‌قو توسط برخی افراد دچار حریق شد که در این ارتباط به اطلاع می‌رساند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در سلمانشهر هیچگونه اداره و یا دفتر نمایندگی ندارد و این مسئله از اساس کذب است.
سمنان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روستاهای فریدونشهر در شب گذشته بیشترین بارش‌ را از سامانه ناپایدار دریافت کردند.
مشهد ـ مسئول ثبت آثار تاریخی و فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: محدوده تاریخی بافت با ارزش فرهنگی -تاریخی روستای کنگ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ورود حیات وحش را به سکونتگاه‌های شهری و روستایی در شرایط برف و سرما اجتناب ناپذیر دانست و گفت: حفاظت از مناطق استان تشدید می‌شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، گفت: مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
اهواز - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود شدن مسیر ۶۰ روستای ندیکا و دزپارت به دلیل بارش شدید برف خبر داد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال دو روستای «قریس» و «حصار» شهرستان خوی در مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ دیشب پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه شهرستان قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم اسلحه دولول کالیبر ۱۲ به سویش از پای در آمد.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسرائیلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.
تربت حیدریه ـ مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: حدود ۵ هزار روستا در کل کشور با مشکل اینترنت مواجه هستند که در تلاشیم این مشکل را تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲رفع کنیم.
مشهد ـ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته ملی کودک مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و روستاها حضور خواهند یافت.
مشهد ـ مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: مراسم شبیه خوانی زنان روستای فدیشه نیشابور در فهرست میراث فرهنگی ناملموس (معنوی) ملی کشور ثبت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ