مشهد ـ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته ملی کودک مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و روستاها حضور خواهند یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلولهای بنیادی معاونت علمی بررسی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر کار عراق با یکدیگر دیدار و درباره نحوه استقرار کادر درمان هلال احمر ایران در کشور عراق رایزنی کردند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز بهبودی سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
پریگوژین مدعی شده در مقر ارتش روسیه در شهر روستوف حضور دارد و پایگاه‌های نظامی این شهر را تحت کنترل دارد.
با حضور رئیس سازمان بورس و سایر مدیران بازار سرمایه از «پذیره‌نویسی حق‌تقدم الکترونیک»، «مرکز افکارسنجی»، «سامانه جمع‌سپاری (مرکز آزمون)» و «صکوک پلاس» رونمایی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حضور ۱۰۸۴ نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، از آماده باش ۲۲ هزار نیروی دیگر در سایر مراکز امدادی خبر داد.
رئیس جمهور در یکی از مراکز دخترانه نگهداری کودکان فاقد سرپرست موثر (بی‌سرپرست و بدسرپرست) در شهر تهران حضور یافت.
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی این یگان را افتتاح کرد.
یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
تربت جام ـ امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهر تربت جام و مراکز بخش بوژگان، سمیع آباد، نصرآباد، و روستاهای احمدآباد صولت و رباط سمنگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بانوانی که در زندان‌ها حضور داشتند به شرط اشتغال در مراکز توانمندسازی کوثر توانستند از زندان آزاد شدند.
تصاویری از حضور یلدایی قالیباف در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان را مشاهده می‌کنید.
همزمان با شب یلدا رئیس مجلس شورای اسلامی در یکی از مراکز نگهداری سالمندان حضور پیدا کرد.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
نشست «سیر تکامل قانون جهش تولید دانش بنیان» ۲۰ آذرماه با حضور متولیان حوزه پژوهش و فناوری در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.
کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعتراضات خشونت‌آمیز در گوانگژو، مقامات حداقل در هفت منطقه از مراکز تولیدی در شمال هنگ‌کنگ گفتند، در حال لغو قرنطینه‌های موقت هستند. یک منطقه اعلام کرد، اجازه می‌دهد کلاس‌های حضوری در مدارس از سر گرفته و رستوران‌ها و سایر مشاغل از جمله سینما‌ها بازگشایی شوند.
رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، وارد دانشگاه الزهرا (س) شد تا با حضور در جمع دانشجویان با آنها گفتگو کند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
این مراسم در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری آغاز شد.
آیین دانش آموختگی دوره ۱۸ تکاوری مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ