فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، گفت: مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس‌آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر ۱۶ ساله پرسپوليسی ساخت.
با روشن شدن تکلیف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس امروز همه چیز معطوف به انتهای جدول است. کدام تیم سقوط می‌کند؟
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
هواداران استقلال به خصوص پیش از شروع دیدار استقلال و گل‌گهر شعارهای تندی علیه مربی گل‌گهر سر دادند.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
مهدی هاشمی نسب مربی فولاد در پایان دیدار با پرسپولیس گفت که روز خوبی را سپری کرده و بهترین کادوی تولد چند سال اخیرش را گرفته است.
رقابت‌های بین المللی جام یاریگین روسیه از روز گذشته در شهر کراسنویارسک در حال برگزاری است.
سرمربی سپاهان جذب سیاوش یزدانی و جدایی دو بازیکن تیمش را تکذیب کرد و همچنین خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شد.
کاپیتان نساجی می گوید که حتما حمید مطهری از کم کاری برخی از بازیکنان مطمئن است که این صحبت ها را مطرح کرده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می یابد.
محمد محبی که یکی از امیدهای گلزنی استقلال در بازی امروز است، در روز تولدش به مصاف پرسپولیس می رود.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، همچنان در بیمارستان و تحت درمان قرار دارد.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
از آنجا که خشت اول اصفهان در ماه آذر گذاشته شده و نگاره سردر قیصریه نیز اقتباس شده از صورت فلکی برج قوس است روز اول آذر از سال ۸۴ به عنوان روز اصفهان نامگذاری شده است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۶۷۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۶۷ هزار و ۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
برخلاف روزهای گذشته، کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.
یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ