مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
روزنامه ایران در مطلبی انتقادی درباره رئیس مجلس نوشت: محمدباقر قالیباف صورت مسأله ماجرای تهدید وزیر کشور به استیضاح و اعمال فشار برای جابه‌جایی معاون سیاسی این وزارتخانه را پاک کرد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
حجاج ایرانی نخستین دعای کمیل پس از انجام اعمال و مناسک حج را در شهر پیامبر رحمت و مهربانی قرائت کردند.
این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.
هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.
تنش میان هواداران میلان و جری کاردیناله، مالک باشگاه روز به روز بیشتر می‌شود که آخرین مورد آن در مورد تبریک تولد به پائولو مالدینی بود.
ساعتی پس از انتشار بیانیه دفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
آقای خاص پس از باخت تیمش در دربی دلاکاپیتاله با رئیس و مالک رقیب همشهری درگیر شد.
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۰ هزار تومانی را حدود ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: فرایند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند ماه آغاز می شود و تا قبل از پایان سود همه دارندگان سهام عدالت پرداخت می‌شود.
بورس روز گذشته شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ چندان چنگی به دل نزد و شاخص کل بیش از ۱۳ هزار واحد اُفت کرد. البته شرایط در گروه‌های کوچک و متوسط اندکی در بازار امروز بهتر بود و شاخص کل هموزن مثبت به کار خود پایان داد. در گفتگو با نیما نائینیان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بازار دیروز و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
خواندگان این پرونده ۳۷ شخص حقیقی و حقوقی آمریکایی از جمله دولت ایالات متحده آمریکا، باراک اوباما، دونالد ترامپ، وزارت امور خارجه آمریکا، برایان هوک، مایک پمپئو، اشتون کارتر، وزات دفاع آمریکا، آژانس امنیت ملی آمریکا و ... هستند.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ