کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از دستاوردهایی که در سال 2022 داشت بسیار خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سال بعد هدایت سلسائو را عهده‌دار خواهد بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید با نظرات پپ گواردیولا درباره تقویم و فشردگی دیدارها کاملا موافق است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس‌ از برتری مقابل اتلتیک بیلبائو نگرانی خود از مصدومیت ادر میلیتائو را توصیف کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از جذب یک دروازه‌بان جدید پس از مصدومیت تیبو کورتوا خبر داد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
کارلو آنچلوتی اطمینان دارد که بر خلاف سال 2015 تیمش در مقطع پایانی فصل افت نخواهد کرد و می توانند جام ببرند.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب لیونل مسی، دیبو مارتینز و لیونل اسکالونی به عنوان بهترین های سال فیفا او را شگفت زده نکرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از وینیسیوس جونیور خواسته که در دیدار برابر بارسلونا به فیفا ثابت کند که حقش حضور در ترکیب برتر سال 2022 بوده است.
کارلو آنچلوتی معتقد است حق وینسیوس بود تا در فهرست 26 نفره بهترین های سال از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای قرار بگیرد.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
واکنش آنچلوتی به انتخاب منچسترسیتی در مراسم سال
رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
برای کارلو آنچلوتی لیگ قهرمانان از هر نظر اهمیت بیشتری نسبت به لالیگا دارد و او قهرمانی در این رقابت ها را به لالیگا ترجیح می دهد.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه با رای اسپورت گفت که می خواهد سال های زیادی در رئال بماند. او غیبت ایتالیا در جام جهانی را هم یک اتفاق غیر قابل درک و دردناک توصیف کرد.
طبق ادعای مارکا، مدیران رئال مادرید به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2026 را به کارلو آنچلوتی ارائه خواهند کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.
برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال اروپا در شهر استانبول معرفی شدند که مطابق انتظار جایزه بهترین سرمربی و بازیکن به کارلو آنچلوتی و کریم بنزما رسید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، و سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی زنان انگلیس، به عنوان مربیان سال یوفا معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ