کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوایز دقیقی که تنیسورها بابت حضور در گرنداسلم ویمبلدون دریافت کردند، مشخص شد.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
حمیده اسماعیل‌نژاد با شکست فرزانه فصیحی در یک رقابت تن به تن، قهرمانی رقابت‌های دو صد متر جایزه بزرگ تهران را از ان خود کرد.
این پرفسور ایرانی - آمریکایی به دلیل نوآوری‌های دگرگون کننده خود در مهندسی مواد جدید که با امواج الکترومغناطیسی با روش‌های بی‌سابقه‌ای در تعامل هستند و کاربرد‌های گسترده‌ای در محاسبات فوق سریع و فناوری‌های ارتباطی دارند موفق به دریافت مدال بنجامین فرانکلین ۲۰۲۳ شد.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 151 جایزه نقدی به ارزش 2 میلیارد ریال برگزار می‌شود.
سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این بازی حساس آمار و امتیازات بازیکنانی که در استادیوم لوز به میدان رفتند را منتشر کرد. بر اساس آمار این وب سایت، طارمی با کسب ۶.۹ امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت
مکس ورشتاپن راننده هلندی ردبول، در اولین دور مسابقات فرمول یک قهرمانی فصل، جایزه بزرگ بحرین، قهرمان شد.
روی ماتا، مربی استقلال، پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت هر بازی برای ما از این به بعد خیلی سخت خواهد بود.
سرمربی ناپولی برنده جایزه بهترین مربی ماه ژانویه 2023 سری آ شد.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 42 جایزه نقدی به ارزش 500 میلیون تومان برگزار می‌شود.
مهدی طارمی توانست جایزه بهترین بازیکن ماه های نوامبر و دسامبر را از اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای پرتغال دریافت کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو جایزه خود را از اتحادیه بازیکنان پرتغال دریافت کرد.
استرالیا از امروز میزبان اولین گرند اسلم تنیس در سال جدید خواهد بود.
ستاره خط دفاعی کرواسی اصلی‌ترین بخت کسب جایزه برترین بازیکن جوان جام جهانی از نگاه آ.اس است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح جدیدی را بررسی می‌کند که نتیجه‌اش برگزاری تورنمنت جدید باشگاهی با جایزه 15 میلیون دلاری است.
سادیو مانه در مراسم توپ طلا جایزه جدید سوکراتس که به بازیکنی که بیشترین فعالیت‌های اجتماعی و خیریه را داشته اهدا می‌شود را دریافت کرد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قضات ما با جدیت و آمادگی کامل پرونده‌های درگیری‌ها را رسیدگی و اقدام به صدور رأی می‌کنند و مسامحه و ساده‌انگاری در رسیدگی‌ها در مقابل عناصر اصلی و مؤثر جایز نیست.
سباستین هالر، ستاره 28 ساله و جدید دورتموند، بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل لیگ هلند برای لحظاتی گریه کرد.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.
فرانس فوتبال تا دقایقی دیگر فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام می‌کند.
جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس تلاش مجاهدانه برای روایت نزدیک از مقاومت و توجه به مردم غیر نظامی آسیب دیده از جنگ‌های منطقه است که دغدغه جدی آن شهید بزرگوار اهدا شد به «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر و حسن قائدی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ