کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوست اندازی ترکیب رئال در ال‌کلاسیکو، یکی از اتفاقات ویژه این دیدار بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علیرغم شکست در ال‌کلاسیکو می‌گوید وینیسیوس جونیور امشب قهرمان تیمش بود.
ژاپی آلونسو در فصل آینده نیز در بوندسلیگا خواهد بود اما به احتمال زیاد او در پایان قراردادش آلمان را ترک خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال مقابل رایو وایه‌کانو بار دیگر از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و گفت بخشیده شدن کارت قرمز او کاملا درست اما بی‌سابقه و عجیب بوده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب لیونل مسی، دیبو مارتینز و لیونل اسکالونی به عنوان بهترین های سال فیفا او را شگفت زده نکرد.
تلاش‌های رودریگو گوئس نتیجه داد و او فردا در فهرست رئال برای دیدار برابر بارسلونا خواهد بود.
کارلو آنچلوتی پس از توقف رئال در دربی اعتراف کرد که قهرمانی در لالیگا دشوارتر از قبل شده است.
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا تاکید کرد که رقابت قهرمانی لالیگا همچنان ادامه دارد.
در این بازی تعویض دیرهنگام آلوارز مهاجم ۱۸ ساله اروگوئه‌ای توسط آنچلوتی، باعث شد این پدیده ۱۸ساله دوبار طی یک دقیقه پاس گل بدهد که دومی توسط داور هم تایید شد.
ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید با به ثمر رساندن دهمین گل فصل خود، قراری که با آنچلوتی داشت را عملی کرد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سوالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از دستاوردهایی که در سال 2022 داشت بسیار خوشحال است.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است بازیکنانش نباید هیچ حریفی را یک حریف آسان بدانند.
تعداد زیادی از بازیکنان رئال در جام جهانی حاضر خواهند بود و مشخص نیست در چه شرایط بدنی و روحی بر می‌گردند. رئال پس از جام جهانی باید در پنج رقابت مختلف به میدان برود.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که مارکو آسنسیو باید خدا را شکر کند که کارلو آنچلوتی مربی رئال است و در غیر این صورت تا پایان فصل دیگر نمی توانست برای رئال بازی کند.
کارلو آنچلوتی در مورد دلیل نیمکت نشینی ادن هازارد برابر اسپانیول گفت که تصمیماتش برای جلب رضایت بازیکنان نیست.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که تیمش در بازی برابر اسپانیول تیم برتر زمین بوده و مزد این برتری را گرفته است.
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، خریدهای جدید رئال، شب گذشته در بازی برابر آلمریا مطابق انتظارات کار نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ