مدیران منچسترسیتی قصد دارند پیشنهادی را برای جذب فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، ارائه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است کایل واکر مدافع منچسترسیتی را جذب کند.
بنجامین مندی، مدافع چپ سابق منچسترسیتی، از اتهام تجاوز به یک زن و تلاش برای تجاوز به زن دیگر تبرئه شد.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، به تنهایی تلاش بسیاری برای جذب ایلکای گوندوغان انجام داده است.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، می‌گوید قهرمانی منچسترسیتی به او انگیزه برای تلاش بیشتر داده است.
منچسترسیتی در تلاش است تا الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتینی مدنظر لیورپول، را با پیشنهادی جذاب به خدمت بگیرد.
کایل واکر، ستاره سیتی، اعتراف کرد که از شرایط فعلی که تلاش هایش توسط پپ گواردیولا نادیده گرفته می شود متنفر است.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.
ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور در سیتی عملکرد فوق العاده‌ای داشته در تلاش است رکورد گل‌های خود در یک فصل را به بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نزدیک کند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد که تیمش همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته و برای فتح لیگ برتر تلاش می کند.
ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی، می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف سیتی است و همه بازیکنان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
گزارش‌هایی که می‌تواند تنش در شهر منچستر را افزایش دهد حاکی است یونایتد تصمیم دارد برای جذب ادین ژکو تلاش کند که سابقه بازی در سیتی را دارد.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
تلاش می‌کنیم فشار روانی را برداریم تا پرسپولیس نیز بازی سختی داشته باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شدت به عملکرد داور دیدار تیمش با لیورپول معترض است.
قهرمان سابق وزنه برداری جهان ابراز امیدواری کرد بتواند با عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی از حقوق ایران دفاع کند.
روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
سخنگوی اتحادیه اروپا با اشاره به تلاش کشورهای عضو این اتحادیه برای متنوع سازی منابع تأمین انرژی تأکید کرد که این کشورها به علت کمبود گاز، زمستان سختی در پیش دارند.
منچسترسیتی برای تقویت خود در پست دفاع چپ همچنان تلاش می‌کند و پپ گواردیولا برای این پست سرخیو گومس، جوان اسپانیایی باشگاه اندرلخت، را هدف گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ